Gå til innhold

Mat i barnehage!

Gjest For mat i barnehagen

Anbefalte innlegg

Det er urettferdig at loven sier man skal ha 30% søskenmoderasjon også, når det ikke blir dekket av tilskuddet.

Det vil si at jeg taper 675 per søsken jeg tar inn, bare for at det skal være enklere for foreldrene.

Og det er egentlig ikke enklere for meg med ett par foreldre fremfor to heller, for da er de f.eks bare halvparten så mange på dugnader o.l.

What?? Får dere ikke dekket inn søskenmoderasjonen? Det er det verste jeg har hørt. Det er da for galt at barnehagene skal tape på at søsken skal ha fortrinnsrett.

Ellers stemmer det nok at barnehagen vår har rimelige lokaler, selv om den ligger i et dyrt strøk i byen vår. Lokalene eies og er ganske sikkert nedbetalt for lenge siden av de som driver barnehagen.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

5

• Angelica :o)

4

• Lillemus

2

• sammfunnskritiker

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille

What?? Får dere ikke dekket inn søskenmoderasjonen? Det er det verste jeg har hørt. Det er da for galt at barnehagene skal tape på at søsken skal ha fortrinnsrett.

Ellers stemmer det nok at barnehagen vår har rimelige lokaler, selv om den ligger i et dyrt strøk i byen vår. Lokalene eies og er ganske sikkert nedbetalt for lenge siden av de som driver barnehagen.

Nei, vi får ikke det :)

Det var en overraskelse for meg også, jeg trodde nemlig at man garantert fikk det.

Men så viser det seg at det tildeles av skjønnsmidler dersom det finnes noen, og det er det ikke alltid det gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...