Gå til innhold

Når fikk barnet ditt klokke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er vel en normal alder å få klokke på? Om det brukes,- etter at den ikke er ny og spennende lenger...vel,- lykke til :)

Mine har fått flere klokker opp gjennom tidene,- men ingen av dem bruker dem... Den største bruker mobilen,- som alltid er tilgjengelig,- den minste lar det skure og gå, og rekker som regel det han skal likevel ;-)

Synes også det er flere og flere voksne som ikke bruker armbåndsur for tiden. Jeg er helt avhengig, føler meg naken uten klokken på armen...

Min eldste fikk ei skikkelig klokke første jula i 1.klasse. Den har ikke blitt særlig mye brukt for å si det sånn.. Nå er hun ni år gammel og bruker klokke sånn innimellom.

Seksåringen kjøpte seg klokke i Spania i sommer. Den går som ei klokke ;-) og er kjempefin, selv om den ikke kosta mer enn en femtilapp... Hun bruker den ikke hver dag.

Minsten på to år maste også om å få klokke i Spania i sommer (vil ha det samme som storesøstrene). Hun fikk rosa klokke med bamser på og faktisk er det hun som bruker klokke mest ;-) Klokka går også helt perfekt, men for henne er den alltid "kvart på ti på halv fem".....

Annonse

Min gutt fikk klokke til 6 års-dagen. Veldig stas, og han lærte klokka fort. Han gikk med den det meste av skoleåret i første klasse - men i vår ble det til at han tok den av og brukte den ikke i sommer.

Da vi i august tok den frem igjen, kjøpte nytt batteri til 100 kr, så gikk det maks en uke før han mistet den :-(

Så nå vet jeg ikke om han fortjener en ny...`?

Snuppa fikk klokke til 5-årsdagen, jeg tenkte det var lettere å lære seg klokken MED klokke enn uten. Nå er hun 6, og det hadde vært helt greit å vente til nå. Men jeg syns det er greit at hun har klokke nå som hun går på skolen og er mer ute med venner osv.

Selv fikk jeg klokke da jeg ble 6 år, hadde lært meg kokken på en lekeklokke først.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...