Gjest abrahamsen Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Alle eller ingen er regelen her hvor vi bor til og med 4. klasse. Etter det inviteres kun de nærmeste vennene. Selvfølgelig er det ofte kaotisk og trangt med 15-16 gjester i huset, men det er da tross alt kun en gang i året barnet har bursdag. Vi har 3 barn så dette er noe som skjer kun 3 ganger i året så jeg kan ikke skjønne at det kan være et problem å invitere alle. Ungene storkoser seg de! Men når det slettes ikke er noe koselig da? Når bursdagsbarnet sier etterpå at; dette var ikke noe gøy, slik vil jeg ikke ha det neste gang. Hva da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er enig med Elextra og nitni, dvs. jeg synes alle eller ingen er altfor unyansert når det gjelder større grupper. Jeg synes det er uhyrlig å utestenge noen få. Men jeg synes det er like uhyrlig at noen foreldre skal bestemme at den som av en eller annen grunn ikke ønsker å feire med en _stor_ gruppe, skal forbys å ha bursdagsselskap! Jeg er også uenig i at dette bare er foreldrenes fryktelige holdninger. Det finnes faktisk barn som gjerne vil ha et lite, rolig selskap (for ordens skyld, dette gjelder ingen av mine egne), eller f.eks. heller ha med seg to bestevenner på barneteater. At foreldrene da skal tvinge barnet sitt til å gjøre noe annet, av hensyn til noen andre foreldre, synes jeg er å gå vel langt. Og skulle det skje at man ikke blir bedt en gang, går det an å tone det ned i stedet for å hausse det opp. Man nekter jo unger ting hele tiden uten all verdens problemer - å få alt de peker på, å være ute / oppe lenger, å dra på tivoli hver helg, osv. Det burde gå an å takle det at man faktisk ikke skal i den bursdagen, på en liknende, dagligdags måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan være hardt Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kaller du det utestenging hvis 1/3 av barne ikke blir invitert!?! Jeg er i alle fall IKKE enig i det! Hvis man visste at den tredjedelen besto av forskjellige barn hver gang, så hadde det vært helt ok. Men man vil i de fleste klasser se at et par elever (nesten) aldri blir invitert. De er i den tredjedelen hver eneste gang. og de er kanskje ikke de morsomste å ha i bursdag heller, de kan være asosiale, hyperaktive eller bare veldig stille og sjenerte. Retningslinjer og spilleregler rundt dette for de minste skolebarna (og barnehagebarna) er ofte satt i stand for å hindre denne usynlige utestengningen, altså de som ikke får være med gjentatte ganger. Spørsmålet er om man skal gjøre det som er mest lettvint for en selv, og morsomst for barnet, eller om man må ta en belastning for å hindre at noen får det vondt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kaller du det utestenging hvis 1/3 av barne ikke blir invitert!?! Jeg er i alle fall IKKE enig i det! Neivel, da er vi uenige. Jeg synes grensen bør gå ved halvparten, å invitere fler enn halvparten, og ikke alle, er ikke aktuelt for vår del. Og forhåpentlig ikke for de andre i barnehagen heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjerterått Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 HMMM. Ville vel ikke håndtert saken helt sånn, straffe ditt eget barn for noe hun ikke kunne noe for. Hvorfor tok du ikke heller en hyggelig telefon til bursdagsbarnet foresatte og lurte på om det hadde skjedd en missforsåelse? Straffe egne barn for voksenes dumhet, syns jeg virkelig ikke noe særlig om. Men det var snilt gjort mot bestevenninna hennes da, di to ble sikkert kjempepopulære på skolen av dine handlinger tenker jeg ;o) Jeg tok selvsagt den telefonen først, men det var dessverre ingen misforståelse. Det var et bevisst valg. Bursdagsbarnet valgte å utelukke to av jentene i klassen, og foreldrene lot henne bestemme dette selv. Det hører med til historien at jenta mi er blant de "populære" om man kan bruke et sånt uttrykk, hun kommer godt overens med alle i klassen og hjemmet vårt er åpent for dem til enhver tid. De to som ble utestengt er litt sjenerte og har ikke så stort nettverk. I solidaritet valgte vi derfor denne reaksjonen, og jenta mi var slett ikke misfornøyd med løsningen etter at vi hadde diskutert temaet hjemme. Jeg ville gjort det samme igjen... :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashild Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Men når det slettes ikke er noe koselig da? Når bursdagsbarnet sier etterpå at; dette var ikke noe gøy, slik vil jeg ikke ha det neste gang. Hva da? Finne på et annet opplegg da som gjør det koseligere! Da poden gikk i 1. klasse hadde vi innebursdag i 3 timer og det var helt pyton syns jeg. Året etterpå hadde vi utebursdag i 2. timer hvor vi grillet pølser og spiste kaker ute, og så litt film inne på slutten. Sånn blir det i år også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snø Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg gjorde den tabben å ikke invitere _en_ jente en gang, og det var ikke kjekt :-( Bella skulle ha alle 6-årigene på sin egen avdeling, pluss alle jentene på 6 år naboavdelingen. Og for å forsikre meg om at jeg hadde fått med meg alle som skulle inviteres hadde jeg med ekstra bursdagslapper i barnehagen, og snakket med ei av de ansatte på den andre avdeligen, som gikk igjennom bursdagsinvitasjonene. Likevel klarte vi altså å la være å invitere ei jente. Og det var IKKE kjekt :-( Nå var det jo ikke alene min skyld da, men det kjentes ikke bedre i magen av den grunn... Vi kommer nok til å praktisere at Bella inviterer alle jentene i klassen tror jeg, og så får vi se om vi klarer å få plass til et par av dem hun leker med utenom også. Etter hvert kommer jeg nok til å praktisere at hvis hun vil invitere mer enn 50%, så får hun invitere alle. Var i bursdagsselskap til sønn til ei venninne av meg for ikke så lenge siden. Det var to gutter i klassen han ikke ville invitere, og det endte med at han ikke fikk ha selskap for klassen i det hele tatt. Synes det er en fin holdning jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Underskrift Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tillater barna mine å invitere vennene sine i bursdag, og å utelate de de ikke vil invitere. Men hvis invitasjonene skal deles ut i barnehage, passer jeg på at ikke en eller to blir utestengt. F.eks. er hele 5-årsgruppa og en eller to fra 4-årsgruppa OK. Og at man inviterer alle man har blitt invitert til selv. For skolebarn her må man fordele invitasjonene utenom skolen hvis man ikke tar alle jentene/ guttene osv. "For skolebarn her må man fordele invitasjonene utenom skolen hvis man ikke tar alle jentene/ guttene osv." Det spiller vel ingen rolle om hvor innvitasjonene blir levert ut, de barna som ikke blir innvitert, får jo vite om det uansett..... Trist at ikke alle ser at dette er ett problem for mange barn. Jeg har aldri følt dette på kroppen selv, eller opplevd det ENDA med mitt barn (han er bare 3år), men jeg husker jo hvordan det var på skolen selv når jeg var liten, det var harda bud, og det var di samme som gang på gang aldri ble innvitert. Har det falt dere foreldre inn at det ikke da er så rart at oppførselen til di barna ikke akuratt er helt eksemplarisk bestandig? Hvordan lærer di sosialisering f.eks.? Nei, det er trist at noen foreldre lærer barna sine at slik oppførsel er greit. Jeg innviterer aldri "alle" koleger på middag hjem, og utelater 2 jeg ikke kommer så godt overens med til vanlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veiledning Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er enig med Elextra og nitni, dvs. jeg synes alle eller ingen er altfor unyansert når det gjelder større grupper. Jeg synes det er uhyrlig å utestenge noen få. Men jeg synes det er like uhyrlig at noen foreldre skal bestemme at den som av en eller annen grunn ikke ønsker å feire med en _stor_ gruppe, skal forbys å ha bursdagsselskap! Jeg er også uenig i at dette bare er foreldrenes fryktelige holdninger. Det finnes faktisk barn som gjerne vil ha et lite, rolig selskap (for ordens skyld, dette gjelder ingen av mine egne), eller f.eks. heller ha med seg to bestevenner på barneteater. At foreldrene da skal tvinge barnet sitt til å gjøre noe annet, av hensyn til noen andre foreldre, synes jeg er å gå vel langt. Og skulle det skje at man ikke blir bedt en gang, går det an å tone det ned i stedet for å hausse det opp. Man nekter jo unger ting hele tiden uten all verdens problemer - å få alt de peker på, å være ute / oppe lenger, å dra på tivoli hver helg, osv. Det burde gå an å takle det at man faktisk ikke skal i den bursdagen, på en liknende, dagligdags måte. Barna trenger veiledning ! Den dagen bursdagsinnbydelsene skrives kan barnet ditt vært litt uvenner med bestekompisen, og vil ikke at h*n skal i bursdagen. Da er det din plikt som forelder å veilede litt, ikke jatte med barnet vel ! Er det store kull / klasser er jeg enig i at ikke alle kan komme, men det blir HELT feil om de setter utenfor ett barn. Men jeg mener at enten alle guttene, eller alle jentene. Det hender at barn har bestekompiser i andre kull, om de blir bedt i tillegg må de jo selvfølgelig få lov til det uten at hele det kullet også må bli bedt. En annen vesentlig betydning i denne tråden er, bor du på et stort sted der ikke alle kjenner alle, så er det lettere å ikke be alle, enn om du bor på en liten "gjennomsiktlig" plass ... alle prater om bursdagen de skal i eller har vært i, bortsett fra ett barn ..... det blir for jævlig i mine øyne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 "For skolebarn her må man fordele invitasjonene utenom skolen hvis man ikke tar alle jentene/ guttene osv." Det spiller vel ingen rolle om hvor innvitasjonene blir levert ut, de barna som ikke blir innvitert, får jo vite om det uansett..... Trist at ikke alle ser at dette er ett problem for mange barn. Jeg har aldri følt dette på kroppen selv, eller opplevd det ENDA med mitt barn (han er bare 3år), men jeg husker jo hvordan det var på skolen selv når jeg var liten, det var harda bud, og det var di samme som gang på gang aldri ble innvitert. Har det falt dere foreldre inn at det ikke da er så rart at oppførselen til di barna ikke akuratt er helt eksemplarisk bestandig? Hvordan lærer di sosialisering f.eks.? Nei, det er trist at noen foreldre lærer barna sine at slik oppførsel er greit. Jeg innviterer aldri "alle" koleger på middag hjem, og utelater 2 jeg ikke kommer så godt overens med til vanlig. Det er svært få her som godtar at man inviterer alle unntatt to. Det vi protesterer på, er at det ikke er lov å invitere to og utelate resten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veiledning Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg tillater barna mine å invitere vennene sine i bursdag, og å utelate de de ikke vil invitere. Men hvis invitasjonene skal deles ut i barnehage, passer jeg på at ikke en eller to blir utestengt. F.eks. er hele 5-årsgruppa og en eller to fra 4-årsgruppa OK. Og at man inviterer alle man har blitt invitert til selv. For skolebarn her må man fordele invitasjonene utenom skolen hvis man ikke tar alle jentene/ guttene osv. Ja for det er jo ingen som prater om det ....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Poden skal ha "barnebursdag" i morgen og ba en del av guttene i klassen, men ikke alle. Det var da ikke sånn at en gjensto altså, det hadde vi ikke gått med på! Men at man enten ber alle eller ingen fra klassen er hårreisende. Det er nå engang ikke alle som vil ha 15 gutter i huset, det holder med 10 - i laaaange baner! Dessuten er det ikke alle guttene poden kommer like godt overens med og da synes jeg ikke det skal få ødelegge dagen hans. Han blir jo ikke bedt i samtlige bursdager han heller og vi har ingen problemer med det. Og som sagt - vi setter selvfølgelig ikke igjen ett barn! 10 eller 15,- det er et helvete uansett For foreldrene, selvsagt. På vår skole har det alltid vært vanlig med alle av det ene kjønnet til og med 10-årsdagen,- deretter så mange/få man selv vil. Pleier å bli 4-8 stykker tror jeg. Enig med dem som sier at det ofte er de samme som står utenfor hvis alle skulle invitert den 2/3-delen de ville: Den litt teite veslevoksne gutten med de tykke brillene,- adhd-gutten som skaper litt tull, osv.osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Underskrift Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er enig med Elextra og nitni, dvs. jeg synes alle eller ingen er altfor unyansert når det gjelder større grupper. Jeg synes det er uhyrlig å utestenge noen få. Men jeg synes det er like uhyrlig at noen foreldre skal bestemme at den som av en eller annen grunn ikke ønsker å feire med en _stor_ gruppe, skal forbys å ha bursdagsselskap! Jeg er også uenig i at dette bare er foreldrenes fryktelige holdninger. Det finnes faktisk barn som gjerne vil ha et lite, rolig selskap (for ordens skyld, dette gjelder ingen av mine egne), eller f.eks. heller ha med seg to bestevenner på barneteater. At foreldrene da skal tvinge barnet sitt til å gjøre noe annet, av hensyn til noen andre foreldre, synes jeg er å gå vel langt. Og skulle det skje at man ikke blir bedt en gang, går det an å tone det ned i stedet for å hausse det opp. Man nekter jo unger ting hele tiden uten all verdens problemer - å få alt de peker på, å være ute / oppe lenger, å dra på tivoli hver helg, osv. Det burde gå an å takle det at man faktisk ikke skal i den bursdagen, på en liknende, dagligdags måte. For ordenskyld!! Jeg mener også at det er greit og innvitere kun ett par til kino etc. Men jeg syns ikke det er greit og innvitere 75% for det er sikkert alltid di sammen 25% som står igjen. Det finnes selvsagt nyanser, men skriftelig har alt lett for og bli lit svart/hvitt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Barna trenger veiledning ! Den dagen bursdagsinnbydelsene skrives kan barnet ditt vært litt uvenner med bestekompisen, og vil ikke at h*n skal i bursdagen. Da er det din plikt som forelder å veilede litt, ikke jatte med barnet vel ! Er det store kull / klasser er jeg enig i at ikke alle kan komme, men det blir HELT feil om de setter utenfor ett barn. Men jeg mener at enten alle guttene, eller alle jentene. Det hender at barn har bestekompiser i andre kull, om de blir bedt i tillegg må de jo selvfølgelig få lov til det uten at hele det kullet også må bli bedt. En annen vesentlig betydning i denne tråden er, bor du på et stort sted der ikke alle kjenner alle, så er det lettere å ikke be alle, enn om du bor på en liten "gjennomsiktlig" plass ... alle prater om bursdagen de skal i eller har vært i, bortsett fra ett barn ..... det blir for jævlig i mine øyne. Hvor har jeg skrevet noe som antyder at jeg synes ungene skal styre dette selv, uten veiledning? Jeg snakker ikke om å droppe noen man er litt på kant med når invitasjonene skrives. Jeg snakker om å ha en feiring i liten målestokk, uten at noen skal forby det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 10 eller 15,- det er et helvete uansett For foreldrene, selvsagt. På vår skole har det alltid vært vanlig med alle av det ene kjønnet til og med 10-årsdagen,- deretter så mange/få man selv vil. Pleier å bli 4-8 stykker tror jeg. Enig med dem som sier at det ofte er de samme som står utenfor hvis alle skulle invitert den 2/3-delen de ville: Den litt teite veslevoksne gutten med de tykke brillene,- adhd-gutten som skaper litt tull, osv.osv. Det er pappan som skal holde selskapet og han sa max. 9 inviterte. Egentlig syntes han det var mer enn nok også. Jeg holdt selskapet for Snuppa og jeg var enda kjipere, jeg sa max. 5 inviterte jeg. Holdt lenge i en ikke så alt for stor blokkleilighet det. Det syntes nok naboene også. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 For ordenskyld!! Jeg mener også at det er greit og innvitere kun ett par til kino etc. Men jeg syns ikke det er greit og innvitere 75% for det er sikkert alltid di sammen 25% som står igjen. Det finnes selvsagt nyanser, men skriftelig har alt lett for og bli lit svart/hvitt.. Det er svært få her som synes det er greit å utelate et fåtall. Det vi reagerer på, er at man må ha alle eller ingen. Det er i realiteten å forby ganske mange barn å feire bursdag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Underskrift Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er svært få her som godtar at man inviterer alle unntatt to. Det vi protesterer på, er at det ikke er lov å invitere to og utelate resten. Som skrevet over, syns jeg det er greit og innvitere 2 og utelate resten. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vesla har 15 jenter i klassen, og det er for mye hos oss. Ho ønsker da heller ikke å be alle. Og å sitte på gulvet å spise er IKKE et alternativ synes jeg. Ho får da lov til å be halvparten. Å utelate noen få er ikke lov. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er vanskelig dette her. I vår barnehage sier de at det er opp til hver enkelt hvem de vil invitere. Men vi får ikke lov til å dele ut invitasjonene i barnehagen. Vi får adresseliste, og sender invitasjonen hjem til den enkelte. I fjor da min gutt ble 4 inviterte vi de andre guttene som også var 4 + to eldre jenter som min sønn ønsket at skulle komme. (han hadde også vært i selskap til den ene jenta) I år vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er bare 1 gutt igjen som er like gammel som min sønn, og han leker han ikke noe særlig med. Ikke har jeg lyst til å invitere alle guttene, for han leker egentlig mest med jentene. Og jeg kan ikke invitere bare jentene heller, det blir for dumt. Og hvis jeg skal invitere hele gjengen, så blir det litt i meste laget. Nei huff, ikke lett dette her. Min sønn vil selvsagt invitere de han leker mest med, men da blir det som du sier urettferdig for de som ikke blir invitert. På den annen side så inviterte jeg ikke heller alle 300 kollegaene til fest. Heller ikke de på min avdelig. Jeg inviterte de jeg hadde et vennskapelig forhold til uavhengig av hvilken avdelig de jobbet på. Det er såklart kjekkest for barnet å invitere dem han er venner med. Hva jeg kommet til å gjøre har jeg ikke bestemt meg for ennå, mulig jeg bare inviterer naboungene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det er vanskelig dette her. I vår barnehage sier de at det er opp til hver enkelt hvem de vil invitere. Men vi får ikke lov til å dele ut invitasjonene i barnehagen. Vi får adresseliste, og sender invitasjonen hjem til den enkelte. I fjor da min gutt ble 4 inviterte vi de andre guttene som også var 4 + to eldre jenter som min sønn ønsket at skulle komme. (han hadde også vært i selskap til den ene jenta) I år vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er bare 1 gutt igjen som er like gammel som min sønn, og han leker han ikke noe særlig med. Ikke har jeg lyst til å invitere alle guttene, for han leker egentlig mest med jentene. Og jeg kan ikke invitere bare jentene heller, det blir for dumt. Og hvis jeg skal invitere hele gjengen, så blir det litt i meste laget. Nei huff, ikke lett dette her. Min sønn vil selvsagt invitere de han leker mest med, men da blir det som du sier urettferdig for de som ikke blir invitert. På den annen side så inviterte jeg ikke heller alle 300 kollegaene til fest. Heller ikke de på min avdelig. Jeg inviterte de jeg hadde et vennskapelig forhold til uavhengig av hvilken avdelig de jobbet på. Det er såklart kjekkest for barnet å invitere dem han er venner med. Hva jeg kommet til å gjøre har jeg ikke bestemt meg for ennå, mulig jeg bare inviterer naboungene. Hvorfor i all verden kan du ikke invitere jentene til bursdagen hans hvis det er de han leker med i bhg?! Snuppa mi hadde 5 gutter i 6-årsdagen sin hun og ingen jenter - ikke noe problem det. Hun valgte det selv da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248520-om-%C3%A5-ikke-be-alle-i-bursdag/page/2/#findComment-1948927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.