Gå til innhold

hvem distans skal jeg kontakte ?

Anbefalte innlegg

Det hadde jeg tatt opp med foreldrene hennes, jeg ville trodd det var en slik mor-dattersamtale.

Helt enig, Dorthe! Selvfølgelig burde de gå til foreldrene før du setter himmel og jord i bevegelse...

Så grusomt hvis alle går bak ryggen til uvitende foreldre, som plutselig har hele etater etter seg!

Hvis foreldrene ikke tar saken alvorlig, så ville jeg sagt til dem at dette går vi videre med.

Ville oppsøkt BUP før barnevern, rektor og resten av sulamitten....

Det er ikke om å skape kaos for jenta, men hjelpe henne.

*hjelpe og trøste*

Fortsetter under...

Men slike ting er helt greit. Men hvis plutselig læreren til sønnen min, vet ting jeg har fortalt læreren til dattera mi som gjelder henne, da er det ikke greit. Hadde det angått læreren til sønnen min, så hadde jeg fortalt den læreren det også men har valgt å ikke si noe fordi jeg mener det er uvesentlig.

Eller hvis rektor plutselig vet ting om meg som jeg har fortalt læreren. Men det har kanskje noe med at jeg ikke liker rektor :o)

Godt mulig det ;-)

Ang. rektor, så er jeg faktisk ikke helt sikker på hvorda taushetsplikten er (fra lærer til rektor), men ellers håper jeg da at lærerne kjenner sitt etiske ansvar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...