Gå til innhold

fritidsaktivieter - førsteklasse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillejenta mi går på håndball på tirsdagene (tar kun 5 min. å kjøre dit,og det varer i 45 min.).

På lørdagene går hun på riding(25 min. kjøretur en vei, også rir hun i 45 min.).

I fjor gikk hun i tillegg på turn,men det ble for mye.

Har tross alt 3 andre unger å følge opp i både fotball,håndball og ridning.

Også er det som du skriver en del kamper og turneringer en skal følge opp ;o)

Hilsen

Jenta vår har akkurat begynnt å svømme med pappa hver fredag. En kjempefin avslutning på uka.

Ellers har vi rolige dager. Går ikke engang på SFO (foreløpig). Hun elsker å danse, så vi tenker litt på å gi henne barnedans-kurs (?) i julegave ;o) Det ligger 5 minutter unna her og har ok tider iforhold til skoleuka.

Annonse

Vi hadde førsteklassing i fjor. Hun gikk da på ballett 1 dag i uka. Timen varte i 45 minutter. Kjøretid er 5 minutter hver vei.

Så er det forestillinger 2 ganger i året. Da blir det flere øvinger og vi foreldre må stille opp som "barnevakter" under forestillingene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...