Gå til innhold

Fleecebukse med seler ønskes!

Anbefalte innlegg

Gjest Håper på svar!

Stod opp i dag til et forferdelig grisevær. Men for varmt til fora dress, og for kaldt for bare regnklær...

Snuppa har fleccedress til å ha under den ufora dressen, men minsten har ikke! Hvor får jeg tak i slikt?!

Til snuppa fikk jeg kjøpt slik tynn (microfleece?) bukse og genser på en billigbutikk, men den er nedlagt... Buksa har seler,og strikk i livet, noe som passer utmerket til å ha under dress, med kun ull-longs under.

Har dere tips til steder jeg kan undersøke? Har prøvd H&M (på nettet), Ellos, Sparkjøp, Sportmann, men ikke fått napp. (Alle disse var nettbutikker, altså!)

Jeg bor slik til at det ikke bare er å stikke bort på Kappahl og sjekke der, liksom. Det bør være nettsteder, rett og slett...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248656-fleecebukse-med-seler-%C3%B8nskes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest håper på svar!

Tusen takk!;-) Akkurat den typen bukse er det jeg er ute etter!

Men så var det det med str. da... Gutten min er en liten 2-åring, så 4 år vil nok bli alt for stort... Har du erfaring med størrelsene her?

Er de store?

Men må jeg da oppsøke et XXL-varehus for å få ut varene, eller kan jeg få dem sendt? Hvis jeg allikevel må oppsøke varehuset, er je gigrunnen like langt...

Men så var det det med str. da... Gutten min er en liten 2-åring, så 4 år vil nok bli alt for stort... Har du erfaring med størrelsene her?

Er de store?

Men må jeg da oppsøke et XXL-varehus for å få ut varene, eller kan jeg få dem sendt? Hvis jeg allikevel må oppsøke varehuset, er je gigrunnen like langt...

Har hatt Helly-Hansen fleeceselebukse, og den var vel ganske "riktig" i størrelsen.

Men jeg kjøpte den i 1994...det kan jo ha endret seg siden da.

Er de store?

...og såvidt jeg kan se hadde de nettbutikk. Det står jo "Legg i handlekurv".

Gjest håper på svar!

Guttungen har Leketøy sin fleecebukse, og vi er fornøyd. Ikke noe å si på prisen heller.

http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____41411.aspx

Flotte saker! Bestilling på 3 stk. fleecebukser ligger nå inne. og jeg håper det kommer fort!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...