Gå til innhold

Bursdag på fotballmuseet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fotballmamma

Kult :)

Om vi hadde bodd i Oslo, hadde jeg nå visst hvor neste bursdag skulle blitt feiret...

140 kr pr. unge!? Det er jo helt sprøtt. Alt for dyrt, spør du meg

- men det gjør du jo ikke.

Jeg hadde tenkt å ha bursdagsfeiring på en lokal kunstskole for en stund sidenm, men 100kr x 10 barn synes jeg er for voldsomt.

Er dere virkelig villige til å bruke så mye penger på en barnefest?

140 kr pr. unge!? Det er jo helt sprøtt. Alt for dyrt, spør du meg

- men det gjør du jo ikke.

Jeg hadde tenkt å ha bursdagsfeiring på en lokal kunstskole for en stund sidenm, men 100kr x 10 barn synes jeg er for voldsomt.

Er dere virkelig villige til å bruke så mye penger på en barnefest?

Tja...det er vel omtrent det samme det koster for bowling,- eller badebursdag, tror jeg.

Og når man har store barn etterhvert, og har fått overdose av barnebursdager, synes man etterhvert at det er "billig" med 140 pr barn for å slippe å styre med å ha det hjemme...

Det koster forresten å ha det hjemme også,- hvis man legger sammen ALT man kjøper (godteposer, snacks, mat, brus, papp-tallerkner, ballonger etc. etc.)

Annonse

Gjest fotballmamma

Tja...det er vel omtrent det samme det koster for bowling,- eller badebursdag, tror jeg.

Og når man har store barn etterhvert, og har fått overdose av barnebursdager, synes man etterhvert at det er "billig" med 140 pr barn for å slippe å styre med å ha det hjemme...

Det koster forresten å ha det hjemme også,- hvis man legger sammen ALT man kjøper (godteposer, snacks, mat, brus, papp-tallerkner, ballonger etc. etc.)

Tja, de er kun 8 barn inkl min sønn, og jeg syns ikke det var dyrt, det er med 2 timers morro og pizza, is og brus på dolly Dimples...

Syns det var en grei pris jeg...

Slipper å lage kake, pølser og ikke minst å rydde etterpå:o)

Og gutta er soom sagt skikklig fotballgutter, så dette tror jeg blir råkult, og ja, jeg er veldig villig til å betale dette!!!

Gjest blomsterløk

Er det tilgjengelig for rullestolbrukere?

Har aldri vært der.

Men det står at du får omvisning på tribunen og slikt blant annet.

Kunne ikke se av linken at det står noe om det. Så da er det vel sikkert vanskelig da??

http://www.fotballmuseet.no/wsp/ubc_no/frontend.cgi?session=eihy7gqz7kpqql94exfmmos3ojlnd0&func=publish.show&function=publish.show&template=main&tpl=artikkel&item=20&func_id=10163&table=CONTENT

Har aldri vært der.

Men det står at du får omvisning på tribunen og slikt blant annet.

Kunne ikke se av linken at det står noe om det. Så da er det vel sikkert vanskelig da??

http://www.fotballmuseet.no/wsp/ubc_no/frontend.cgi?session=eihy7gqz7kpqql94exfmmos3ojlnd0&func=publish.show&function=publish.show&template=main&tpl=artikkel&item=20&func_id=10163&table=CONTENT

Takk for linken. Da skal jeg ringe å forhøre meg for det hadde virkelig vært noe for minstemann.

Annonse

Gjest fotballmamma

140 kr per person? Djiiises, hadde jeg aldri giddet å betale for omvisning, tippekuponger og playstation.

Neivel, det hadde ikke du...

Men når gutta ikke tenker annet enn fotball, som jo er en sunn hobby, så betaler jeg gladelig:o)

Disse gutta bruker hele dagen på løkka, og de gleder seg stort til å få omvisnng på Ullevål!

Så djisus, dette er det jammen verdt!!! Dette er virkelig stort for dem, og foreldrene til de inviterte har gitt tilbakemeldinger om at de bare kan glemme å finne på noe akkurat den helgen, for dette bare SKAL de være med på!

Gleder meg selv jeg... Jippi!

Neivel, det hadde ikke du...

Men når gutta ikke tenker annet enn fotball, som jo er en sunn hobby, så betaler jeg gladelig:o)

Disse gutta bruker hele dagen på løkka, og de gleder seg stort til å få omvisnng på Ullevål!

Så djisus, dette er det jammen verdt!!! Dette er virkelig stort for dem, og foreldrene til de inviterte har gitt tilbakemeldinger om at de bare kan glemme å finne på noe akkurat den helgen, for dette bare SKAL de være med på!

Gleder meg selv jeg... Jippi!

Hørtes kjempeflott ut!

Klart de små gleder seg villt...

Det blir et selskap de ikke kommer til å glemme, ofte blir barneselskap ganske like hverandre.

Og har man råd så unner man ungene sine det beste! Jeg tror ikke at jeg hadde hatt råd, men så er ingen av mine fotballfans heller.

Ta masse bilder av begivenheten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...