Gå til innhold

allergi og mmr vaksine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke gi vaksinen til sønnen din dersom du er allergisk uten at han har blitt grundig sjekket for det samme. Uansett bør du være skeptisk, allergiene kan slå ut på forskjellige måter og det er ikke sikkert den allergiske reaksjonen kommer før etter vaksninen er tatt også. Jeg ville nok valgt den bort og heller sett om det er mulig å få de delene av vaksinen som ikke inneholder det stoffet.

Husker ikke helt hvilken vaksine det var, men av vaksine blir laget på eggehvite stoff. sønnen min har kraftig allergi mot egg. vi gav han vaksinen, men vi gjorde det på sykehuset slik at han kunne få hjelp fort dersom det skulle oppstå reaksjoner... gjorde ikke det heldigvis, sjansene er vist veldig små.

uansett så hadde jeg snakket med helsestasjonen og forklart ditt dilemma og bedt om en utredning på barnet ditt før vaksinen settes.

lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...