Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en sønn på 6 år som ofte svetter om natten. Han kan være våt på hele kroppen, også i håret. Ellers lider han ikke av noen plager og er i fin form.

Høsten 05 fikk han fjernet falske mandler og tonsillene. I mange år har han hatt to kjertler på halsen som er ca. 1cm i diameter. Disse to ligger tett ved hverandre. Lege har sett på disse og sagt de er ufarlige så lenge de ikke vokser, og det gjør de nok ikke. Hva kan denne svettingen bety?

Han tisser ikke på natten, men på morgenen som alle andre.

Mvh Gøril

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248894-nattesvette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske vanlig tror jeg, mine har iallefall perioder hvor de svetter mye om nettene. De ligger ofte i ulltrøyer for å slippe å bli kalde.

6 . åringen her har også begynnt å svette noe veldig om natten, dette begynte i sommer og har bedret seg litt nå ettersom det er litt kjøligere om nettene.

han har slltid likt å sove med natttøy, men nå er det minst mulig på kroppen.

kansje det er denne tidlige puperteten folk snakker om at ungene kommer i når de er rundt 6? ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248894-nattesvette/#findComment-1953800
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...