Gå til innhold

Hørt på "byn"

Gjest Slik kan det forklares også

Anbefalte innlegg

Gjest Slik kan det forklares også

"De skal bli foreldre til barn som ikke har foreldre!"

"Å skal de bli adoptivforeldre?"

I utgangs punktet -ja!

Å hva mener du?

Skal du spørre barnet hvis det kommer bort ,,Hvor er dine adoptivforeldre?

Ja! ?

Vil du at jeg skal spørre dine barn hvis de kommer bort Hvor er dine fødeforeldre?...

Nei det vil jeg jo ikke for vi er jo bare foreldrene deres!

Ja!!?? Å hva så?

Hva er forskjellen?

Du fikk dine barn ved å føde dem...de får sine barn ved å adoptere dem...Men dere er jo likeverdige foreldre alikevel! Er dere ikke?

Jo.. det har jeg aldri tenkt på.. det skulle ikke være noe forskjell på foreldre da. Å være foreldre er jo å være foreldre , ikke noe annet enn det. Takk fordi du forklarte meg det , jeg har aldri tenkt tanken slik før.

Hmmm... til ettertanke for flere tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248909-h%C3%B8rt-p%C3%A5-byn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lausungen

Ungenes bestefar har en venn som stadig spurte "Nå, hvordan går det med adoptivbarna til datteren din?". Bestefar ble så lei av dette at han en dag spurte denne mannen - som var samboer " Nå, hvordan går det med lausungene dine?". Da forstod vennen at han burde uttale seg på en annen måte. Ja, ungene våre er adoptert, men de er våre unger, og vi er deres foreldre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...