pusia1365380645 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei. Trenger å vite hva smokk på engelske er... får bare opp "teat".. men vet det skal være noe innenfor ordet pacifyer.. men d får jeg opp bare betyr ett eller annet fredsstifter,,men det kan ikke stemme.. har hørt på tv at de bruker et ord som ligner pacifyer..trodde d var d jeg.. Noen som vet? Skal bruke det i forbindelse med en oppgave.. må vite så snart som mulig. Takk på forhånd. 0 Siter
EllaJo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Fikk opp disse; comforter, pacifier, nipple 0 Siter
Gjest smokksmokk Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Mulig det finnes et annet ord og, men kan du ikke bruke teat, da? Det er i hvert fall riktig. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 "Dummy" er det rette ordet på britisk engelsk ihvertfal. 0 Siter
hidi Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Mulig det finnes et annet ord og, men kan du ikke bruke teat, da? Det er i hvert fall riktig. teets er gummidelen på en tåteflaske 0 Siter
hidi Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 "Dummy" er det rette ordet på britisk engelsk ihvertfal. Jeg vet det også 100% faren til barnet mitt er britte og vi brukte det jo hele tiden... 0 Siter
Zarine Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det varierer litt med land/region. Pacifier er velbrukt i USA, mens eg har for meg at binky er slang for det same. Dummy er greit britisk engelsk ord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.