Gå til innhold

Mange typer fisk (fra barnemunn)

Anbefalte innlegg

Lillesøster, som nettopp har begynt på skolen og er ivrig etter å lære, spør: «Mamma, hvor mange fisker finnes det i Norge?» Mamma aner ikke. Lillesøster: «Jeg mener ikke alle, men hvor mange _typer_ fisk.» Mamma vet fremdeles ikke, men sier det er ganske mange. Lillesøster starter sin egen oppramsing: «Det er mange typer fisk: det er laks, og makrell i tomat...»

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249108-mange-typer-fisk-fra-barnemunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he... om det er lillesøsters favorittfisker som kommer til uttrykk her, er det flere med samme smak. Laks og makrell i tomat står nemlig øverst på lista her i gården :)

Tenk at hun har blitt skolejente allerede, lillesøster! Her er det tredje og sjette klasse som gjelder, og om to år er det ungdomsskolen! Jeg får nesten hetta, men tiden går jo like fort for alle ;-)

Ellers er alt bare bra, og det håper jeg for dere også! :)

Klems, tidligere thaimor

He-he... om det er lillesøsters favorittfisker som kommer til uttrykk her, er det flere med samme smak. Laks og makrell i tomat står nemlig øverst på lista her i gården :)

Tenk at hun har blitt skolejente allerede, lillesøster! Her er det tredje og sjette klasse som gjelder, og om to år er det ungdomsskolen! Jeg får nesten hetta, men tiden går jo like fort for alle ;-)

Ellers er alt bare bra, og det håper jeg for dere også! :)

Klems, tidligere thaimor

Hei, så koselig å høre fra deg igjen! Ja, det var nok lillesøsters favorittfisk som ble nevnt :-)

Tiden flyr som du sier, ungene vokser til. Jeg synes det er litt deilig også at de blir eldre og mer selvstendige. Spennende å følge utviklingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...