Gå til innhold

Hvilken fotograf i Oslo-området kan du anbefalle?

Anbefalte innlegg

Vi vil ta bilder hos fotograf av gutten vår, og ta noen familiebilder. Vil ha noe "ordentlig" å gi bort til julegave til besteforeldrene og å henge på veggen selv. Jeg har aldri vært hos fotograf, og aner ikke hva det koster. Har en anelse om at det er dyrt.. :)

Kan du anbefalle en fotograf i Oslo-området som er flink og ikke koster skjorta? Får man bildene digitalt så man kan bestille de selv også, eller må alle bildene bestilles gjennom fotografen?

Jeg vil ha tre forskjllige bilder med forskjllig bakgrunn/klær av poden, og par bilder av alle tre. Et litt morsomt, og et "vanlig".

Fortsetter under...

Gjest hos oss

Hos fotografene får du som regel en cd med alle bildene digitalt, men dette er små, lavoppløselige bilder / bilder med fotografens navn trykket over bildet, slik at du kan sitte hjemme og se på bildene (og evt skrive ut små bilder til lommeboken), men skal du ha kopier i ok kvalitet og størrelse, må du bestille hos fotografen. På samme måte som de tok vare på negativene tidligere. (i en overgansfase var det mange som ga ut de digitale bildene, men det så de fort at de tapte mye på..).

Gå inn på gule sider og søk på fotografer, så kan du gå inn på de enkeltes hjemmesider og se på bildene som liger der. da får du fort inntrykk av hvem som tar bilder slik du liker dem best!

Tvillingmamma

Jeg kan på det varmeste reklamere for www.klavestad.no

De holder til på Fjellhamar, men, er utrolig dyktige. Den kvinnlige fotografen der har også hatt æren av å ta barnehagebilder for oss, og de er superfine! I tillegg har vi vært der på eget initiativ med barna.

Jeg kan på det varmeste reklamere for www.klavestad.no

De holder til på Fjellhamar, men, er utrolig dyktige. Den kvinnlige fotografen der har også hatt æren av å ta barnehagebilder for oss, og de er superfine! I tillegg har vi vært der på eget initiativ med barna.

Ok, Fjellhamar er ikke langt unna, så det går fint. :)

Hva har dere måtte betale for bildene? Er de dyre? (Sorry, er litt sløv og har ikke sjekket priser ennå... ) jeg vil gjerne ha noen bilder med forskjellig klær og bakgrunn på gutten min, så vil jeg ha et morro-bilde av hele fammen, og et "ordentlig".

Tvillingmamma

Ok, Fjellhamar er ikke langt unna, så det går fint. :)

Hva har dere måtte betale for bildene? Er de dyre? (Sorry, er litt sløv og har ikke sjekket priser ennå... ) jeg vil gjerne ha noen bilder med forskjellig klær og bakgrunn på gutten min, så vil jeg ha et morro-bilde av hele fammen, og et "ordentlig".

Hei, priser husker jeg dessverre ikke, men tror ikke de er noe spesielt overpriset.

De er dyktige og kreative, og oppfordrer gjerne til å ha med litt utradisjonelle klær og lage litt artige settinger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...