Gå til innhold

Anbefalte innlegg

at jeg lå i badekaret og kjent at riene begynte å virkelig øke på.

Kl. 19.10 i kveld er det 1 år siden lillebror så dagens lys for første gang.

Det er helt utrolig at han har blitt så stor. Jeg fatter ikke hvor tiden har blitt av. Kaoset og den overmannende trøttheten er over. Nå er det hektisk løping etter en nysgjerrig gutt som vil undersøke alt og alle.

Det er rett før han slipper seg og tar sine første uavhengige skritt.

Vi venter fremdeles på første tann, men den kommer sikkert en dag.

Ordene blir flere og flere, og det merkes veldig godt at han skjønner veldig mye av det vi sier til ham.

Selv om jeg absolutt ikke ønsker flere barn, så er det litt vemodig at babytiden er over - for alltid - her i huset.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249171-det-er-ett-%C3%A5r-siden-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen :-)

Nå som minsten vår har blitt godt over to år, savner jeg igrunnen ikke lengre babytiden. Det var en fin tid, men det er også utrolig deilig å ha "store" barn :-)

Takk for gratulasjonen. Du er inne på noe der. Det er utrolig godt med store barn som er mer selvstendige også. Jeg for fokusere på det når jeg blir litt sentimental i dag :)

Annonse

Ååå gratulerer! Eller kondolerer da, alt etter som:-)

Skjønner godt den følelsen der, lillemann har blitt så stor liksom...

Nå går jeg med nummer to i magen jeg da, men jeg kjenner likevel "vemodet" veldig godt igjen.

Men ettåringer er herlige da..!!

Kos deg med familien din på den store dagen:-)!

klem

Annonse

Ååå gratulerer! Eller kondolerer da, alt etter som:-)

Skjønner godt den følelsen der, lillemann har blitt så stor liksom...

Nå går jeg med nummer to i magen jeg da, men jeg kjenner likevel "vemodet" veldig godt igjen.

Men ettåringer er herlige da..!!

Kos deg med familien din på den store dagen:-)!

klem

Ettåringer er helt utrolig fantastiske - det er ikke et sekund som er kjedelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...