Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min ikke så lille gutt på 4 ønsker seg veldig blå hanekam. Han traff en gutt i sommer som hadde dette. Greit nok for meg, om det finnes en hårfarge som kan brukes på barn som er lett å ta i og lett å vaske ut, og ikke er skadelig på noen måte.

Noen som vet om dette finnes?

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249269-h%C3%A5rfarge-til-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes i lekebutikker, sånn som du bare sprayer på å vasker av.

Butikkene har de iallefall inne ved karnevalstider, da mange bruker hårsprayene da.

Slik spray farger vel veldig av, på sengetøy og annet.

Hadde kanskje vært kjekt med noe som satt _litt_ bedre, uten å være permanent.

I Oslo får du kjøpt hårfarger i alle farger på Scorpius på Birkelunden. Jeg hadde blått hår da jeg var blåruss for mange år siden. : ) Det satt jo i litt, men det er siden jeg er lys blond + at jeg hadde ødelagt håret med masse farging, avfarging osv. Den skal egentlig sitte i par uker.

Smitter ikke av på sengetøy osv. Og det skal ikke være skadelig stoffer i den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...