Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva i all verden fikk deg til å gjøre det? :)

Galskap, ren og skjær galskap :-)

Neida, av en eller annen grunn har jeg alltid hatt lyst å prøve det (i mine yngre år hadde jeg en filosofi om at alt skulle prøves - i alle fall en gang) - og da en venninne og noen naboer har startet å bade en gang i måneden, ja, så måtte jeg jo henge meg på, da :-)

Vi hadde det faktisk kjempemorro :-)

Gjest Persille

Galskap, ren og skjær galskap :-)

Neida, av en eller annen grunn har jeg alltid hatt lyst å prøve det (i mine yngre år hadde jeg en filosofi om at alt skulle prøves - i alle fall en gang) - og da en venninne og noen naboer har startet å bade en gang i måneden, ja, så måtte jeg jo henge meg på, da :-)

Vi hadde det faktisk kjempemorro :-)

Det tviler jeg ikke på :)

Tøft gjort!

Annonse

Gjest bademamsen

Det gjorde datteren min på søndag og!!!

Vi var på grilltur i skogen, det var nydelig vær og masse sol, men det var kaldt!!!

Hun lekte i vannkanten sammen med storebror, og så falt hun uti gitt! Lå med hele underkroppen ned i vann, mens hun klamret seg til noen gresstuster og hylte!

Det ble veldig kaldt ja, vi hadde jo ikke med skift, men fikk tørket sokkene og skoene litt over bålet...

Hun var rimelig kald da vi kom til bilen for å si det sånn...

Fikk tatt masse bilder da, det var jo litt artig og:o)

Det gjorde datteren min på søndag og!!!

Vi var på grilltur i skogen, det var nydelig vær og masse sol, men det var kaldt!!!

Hun lekte i vannkanten sammen med storebror, og så falt hun uti gitt! Lå med hele underkroppen ned i vann, mens hun klamret seg til noen gresstuster og hylte!

Det ble veldig kaldt ja, vi hadde jo ikke med skift, men fikk tørket sokkene og skoene litt over bålet...

Hun var rimelig kald da vi kom til bilen for å si det sånn...

Fikk tatt masse bilder da, det var jo litt artig og:o)

Uff, stakkars, stakkars!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...