Gå til innhold

Bok som passer begge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til bok som kan leses både for jente 9 år og gutt 5 år.

Synes det er koselig å lese litt for begge før leggetid - men har gått tom for idéer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pippi Langstrømpe og annet av Astrid Lindgren og Anne Cath Westly

Skrevet

Kurt-bøkene av Erlend Loe.

Og de er morsomme også for voksne. Jeg lo meg i hjel da jeg hørte Erlend Loe lese et utdrag på en bokopplesning.

Skrevet

Kastanjefolket av Annine Qvale.

Kastansjefolket er jo gørrkjedelig! Vi prøvde dem for et par år siden da ungene var 4 og 6 og droppet ut etter kort tid, de fenget overhode ikke hos oss.

hare1365380455
Skrevet

Kastansjefolket er jo gørrkjedelig! Vi prøvde dem for et par år siden da ungene var 4 og 6 og droppet ut etter kort tid, de fenget overhode ikke hos oss.

Jeg har akkurat lånt den fordi jeg hørte den skulle være kjekk.

Skrevet

Bøkene av Bjørn F. Rørvik: Kumatpakkene, Konglesugeren, Rebusløpet, Værhårene, Kafe Haletippen og Reddikhaien! MÅ leses! Herlige bøker med en vanvittig humor både for store og små! :o)

Skrevet

Jeg har akkurat lånt den fordi jeg hørte den skulle være kjekk.

Det er jo forskjell på unger så det kan godt hende den fenger dine. *Trøster*

hare1365380455
Skrevet

Det er jo forskjell på unger så det kan godt hende den fenger dine. *Trøster*

Vi får nå se, men ellers får vi lese i en annen bok! :)

Skrevet

Vaffelhjarte av Maria Parr. Veldig fin høytlesningsbok for store og små.

UKJENT,MEN IKKE GLEMT
Skrevet

Vaffelhjarte av Maria Parr. Veldig fin høytlesningsbok for store og små.

vaffelhjerte, er det den med det syke barnet? Husker bare at den var kjempefin. Leste den for mine barn på 5 og 7 år

Skrevet

Karlsson på taket - utrolig artig både for voksne og barn

Gjest girasol
Skrevet

Synes Astrid Lindgren-bøkene passer til mange forskjellige aldere...? :)

Skrevet

Vi har nettopp lest ferdig ei utrolig morsom bok. Den heter "Kniserne" av Roddy Doyle.

Jentene på 5 og 6 lo minst like mye som meg!!! Boka vil passe veldig godt for eldre barn også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...