Mandolaika Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Er det noen som har prøvd å vaske Bergans Månetoppen-sekken i vaskemaskina? Hvordan gikk det? Hvilken temperatur? Regner kanskje med at den tåler 40 grader? Takker for svar. 0 Siter
org Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ikke vasket Månetoppen-sekk i maskinen. Men har vasket Bergans XO-sekk i maskinen, etter at jeg hadde et mindre uhell med en fersken og en litt tung perm. Sekken ble vasket på ullprogram 30 grader - plukket ut ryggplata først. Den tålte det riktig godt, og ble god som ny. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ikke vasket Månetoppen-sekk i maskinen. Men har vasket Bergans XO-sekk i maskinen, etter at jeg hadde et mindre uhell med en fersken og en litt tung perm. Sekken ble vasket på ullprogram 30 grader - plukket ut ryggplata først. Den tålte det riktig godt, og ble god som ny. Takk for svar. Ser ikke ut som det går an å ta ut noen ryggplate på Månetoppen-sekken. Jeg har sendt en mail til Bergans via hjemmesida deres og spurt også. 0 Siter
org Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Takk for svar. Ser ikke ut som det går an å ta ut noen ryggplate på Månetoppen-sekken. Jeg har sendt en mail til Bergans via hjemmesida deres og spurt også. Sikkert lurt, så du ikke gjør noe galt. 0 Siter
Torv Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Nå har ikke vi Månetoppen sekken, men den vanlige Bergans 12 liter. Jeg fant "bruksanvisningen" i går, og der står det at den kan vaskes i maskin, 40 grader. Mvh 0 Siter
Mandolaika Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 Hei! Nå har ikke vi Månetoppen sekken, men den vanlige Bergans 12 liter. Jeg fant "bruksanvisningen" i går, og der står det at den kan vaskes i maskin, 40 grader. Mvh Ok, takk for svar. Jeg fikk svar fra Bergans også at den kunne vaskes på 40 grader, og at jeg burde reimpregnere den etterpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.