Gå til innhold

Flybillett til Colombia - Pris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Vi var i Colombia april til juni. Vi var da 2 voksne og et barn med tilbake selvfølgelig. Vi betalte pr. voksen 9.150 tur-retur (dette var da med mulighet for å endre returbillett uten ekstra kostnad). For barnet vårt betalte vi 4.000 da vi kjøpte eget sete. For barn under 2 år var det vel egentlig 1.800 tror jeg (en vei) hvis man hadde dem på fanget, men det er jo ikke aktuelt på en så lang tur. Vi fikk jo da også 30 ekstra kg bagasje på returen, som jo er kjekt å ha! Vil tro at deres totale kostnad vil komme på rundt 30.000 - så sant dere reiser fra Gardemoen da. Prisene endrer seg jo underveis også, men sånn ca.

Vi kjøpte billetter i aug-06. (Oslo-Paris-Bogata) og betalte ca 12000 pr.voksen og 9700 for barnet vi hadde med.

På hjemreisen betalte vi i tillegg 1800kr.for babyen vår.

Tror nok at prisene kan variere litt etter når på året en reiser. Forstod det og slik at flere av de vi reiste med hadde brukt ulike reise-selskap og at prisene varierte endel deretter.

Hei!

Vi var i Colombia april til juni. Vi var da 2 voksne og et barn med tilbake selvfølgelig. Vi betalte pr. voksen 9.150 tur-retur (dette var da med mulighet for å endre returbillett uten ekstra kostnad). For barnet vårt betalte vi 4.000 da vi kjøpte eget sete. For barn under 2 år var det vel egentlig 1.800 tror jeg (en vei) hvis man hadde dem på fanget, men det er jo ikke aktuelt på en så lang tur. Vi fikk jo da også 30 ekstra kg bagasje på returen, som jo er kjekt å ha! Vil tro at deres totale kostnad vil komme på rundt 30.000 - så sant dere reiser fra Gardemoen da. Prisene endrer seg jo underveis også, men sånn ca.

En liten kommentar til om barn under 2 år skal ha eget sete eller ikke.

Vi reiste hjem fra Colombia før jul i fjor med en 4 1/2 åring og en på 20 mnd. Vi valgte å ikke ha eget sete til minsten. Det gikk kjempefint. Vi bestilte baby-basket og hun passet fint oppi den. Sov hele veien til Paris. Nå skal det sies at hun veide bare litt over 8 kilo. Ei som satt ved siden av meg med en gutt på 11 mnd som veide 11 kilo (tror det var 11) fikk ikke baby-basket. Han var for tung sa de.

Eldstemann la seg på gulvet foran bena våre, men fikk beskjed om at pga sikkerhet fikk han ikke lov til det.

Så det kan nok bli trangt hvis de er vrange og du har en på fanget+ en som er for tung for baby-basket. Men, flyverten flyttet en person og dermed fikk vi et ekstra sete til disp. Regner med at dette er vanlig hvis det ikke er smekk-fullt på flyet.

Altså - litt gambling, men tror det dreide seg om 3 500 kr. ekstra så vi fant ut at vi tok sjangsen. Turen fra Paris til Oslo gikk fort så da var det ingen problem å ha henne på fanget.

Jeg pratet med Egersund Reisebyrå for 2 uker siden, og fikk denne beskjedenHei

Pr idag er det Air France vi bruker til Colombia. De flyr hver dag Oslo-Paris-Bogota.

Pris pr voksen kr 9770,- inkl. flyskatter.

Pris for barn under 2 år på retur kr 475,- inkl. flyskatter (ikke eget sete).

Pris for barn over 2 år på retur kr 4495,- inkl. flyskatter (eget sete).

Hotellreservasjon er det Adopsjonsforum som ordner, så der har jeg ikke prisene.

mvh

Gro Øglend

ER-Tours/Egersund Reisebyrå

tel. + 47 51461220..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...