Gå til innhold

Bleiefri endelig

Anbefalte innlegg

zapp1365380584

Etter årevis med bleier er jeg endelig bleiefri.

Masse hard jobbing med meg selv og med god hjelp av psykologen min, har jeg fått jobbet meg gjennom en masse, og nå begynner resultatene å vise seg. Har nå ikke brukt bleier siden Juni.

Det som viste seg å være løsningen var å ikke fokusere på bleiene i seg selv, og bare la de være der så lenge jeg trengte dem.

Vi så heller på dem som en hjelp til å bruke kreftene på alt det andre som hadde skjedd i livet mitt.

Jo mer jeg avfant meg med situasjonen og ikke kjempet for å prestere noe, jo mer framgang fikk jeg.

Bevares, det har vært ekstremt tøft, men etter mange år har også resultatene kommet.

Det vanskeligste var å forholde meg til alle følelsene som lå bak. Når de kom opp, kunne jeg bli skikkelig dårlig. Men det har vært verd det.

Ettersom jeg har blitt friskere har jeg også endelig kunnet begynne å forholde meg til det annet kjønn, og er nå i ferd med å etablere et forhold til verdens nydeligste mann.

Det er et langt steg framover, for jeg var temmelig ødelagt etter seksuelt misbruk.

Vil bare oppmuntre de som sliter med lignende problematikk.

DET ER HÅP !!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249775-bleiefri-endelig/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Bleiebrukeren

Det er kjempe fint at du endelig har klart å kutte ut bleiene. Jeg er ikke like heldig ennå, men det er godt å høre at det er håp for flere av oss. Skulle vel egentlig ha skrevet noen ord tideligere her på forumet, jeg lovet jo det for en stund siden. Det er godt at du tok opp tråden igjen, og at det går så bra med deg.Det har virket som om alle plutselig ble tørre over natta, meg inkludert, får håpe noen av de som var inne på forumet som slet med psykisk betinget inkontinens kommer innom igjen. Jeg sliter fortsatt med det, men går til psykolog, og prøver å gjøre noe med det. Psykologen min prøver også å ikke fokusere på problemet "bleier" men finne årsaken til at jeg ikke har kontrollen, som jeg egentlig har. Håper flere legger inn noen ord her. Lykke til videre Zapp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249775-bleiefri-endelig/#findComment-1991560
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...