Gå til innhold

Er menn undertrykte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I Norge lever kvinner fem år lenger enn menn. Mer enn ni av ti som sitter i fengsel er menn. Tre av fire som begår selvmord er menn. Menn må i militæret, kvinner slipper. Menn er overrepresentert i statistikker som gjelder skader, ulykker, drukning, fyll og depresjoner. Kvinner får barna etter samlivsbrudd i ni av ti tilfeller. Og det begynner tidlig. Jenter får bedre karakter enn gutter i 90 prosent av fagene."

Og likevel er det slik at det nesten bare er menn i lederstillinger... Forstå det den som kan.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

18

• hidi

11

• flisa

9

• Sofline

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I Norge/I-land..

Nja...vet vel ikke helt..

men vi gutter blir ikke lagt merke til hvis vi ikke lager leven eller gjør noe "spessielt".

Mens Kvinnen er bare ved og være, midtpunktet.

Alt virker ut som om det er satt opp til og at vi skal tilbe kvinnen, og la henne velge vei.

Dere er overalt menneskets frontfigur.

Noe edelt vi blir lært opp til og forsvare fra vi er små av, og som vi må passe på og ikke såre.

Men nå er dere ikke like søte lenger, dere begynner og bli mere som menn - og vi vet ikke hvordan vi skal reagere når dere ikke ser til oss lenger for og vise vei.

Noen av oss menn passer godt inn i den nye tiden, men mange av oss er veldig forvirret.

Når dere tilsynedlatendes ikke trenger oss lenger skal dere fortsatt være gallions figuren vår?

Skal vi fortsatt åpne døra for dere og la dere gå først?

Kvinner selges, og alle kjøper.

Vi er sjalu på kroppen deres og oppmerksomheten den får. Det er alltid den vakre kvinne, og bak en glemt mann.

Det er no attraktivt og bli satt så pris på at man kan bli solgt, eller at man selger noe i vår tid.

At dere er medias og da verdens yndling ser vi.

"Overalt" er det Kvinnen som er i focus. Dere får oppmerksomheten. Gutta er bare tilstede og ingen er så veldig interesseert;

Før så jobbet vi hardt og fikk da kvinnen vi ville. mens nå...

Vi skal alltid takke gud og himmelen; over og finne en kvinne som liker oss, mens det er selvklart at alle menn liker kvinnen.

Det går veldig 1 vei..hvor dere kan velge og vrake, mens vi blir vraket til noen velger oss.

Og når dere ikke gir oss oppmerksomhet...når dere ikke smiler til oss, blir vi såret.

Dere er de kule i flokken, og gir blaffen i oss for tiden, trenger oss ikke lenger.

Dere leker veldig med oss...

At det eneste vi har igjen er at vi kan løpe litt fortere er en mager trøst...

Så skjer det magiske, vi lager et liv!!!

Stunden vi har trent på siden vi møtte dere i barnehagen.

Dere risikerte livet før, dere var heldig om dere overlevde...

Vi viste det, at stunden deres kunne være over alt for tidlig. Et offer dere gjorde for og gi liv til et annet. Vårt liv, eneste som vil huske oss når vi er borte.

Nå er det sikkert,trygt, nå kan man gi liv uten og være redd for og miste sitt eget.

De ni måndene vi før viste at kunne være de siste er nå bare en fase, som ender i noe vi ANTAR er rundt 24 timers helvette for dere, fødselen, hvor alt som oftest ender godt.

Nå har dere uten risiko laget et liv med en mann dere vanligvis velger, hvor 20 andre ikke nådde opp til standaren dere satt.

Når dere ble gravide kom stunden vi har trent på hele vårt liv, det er meningen at vi skal ta opp spydet og finne mat til dere.

Vi skal forsørge!! Det mannligste av det mannligste. Vår eneste oppgave i livet.

Passe på at alt går bra. At ingen kommer og spiser dere, mens vi bringer dere mat.

Men ingen vil dere vondt, dere er sikkre.

Flokken er så stor at selv om ingen kjenner hverandre får alle mat.

Grunnen til at vi lever; oppgaven vår kom aldri... vi ble lurt.

Dere er like udødelige som oss, men nyter godt av og bli satt først.

Vi og dere er like nå, men dere nyter fortsatt godt av "Kvinner og barn først".

Det er feil i vår verden, i vår verden burte det være "barn og eldre nå". Men ingen sier noe..

Nå tilber verden dere, dere har tatt på dere buksene i tillegg.

Fortsatt så skal vi beskytte og sette dere først, selv om dere velger oss bort så fort innfallet kommer, og ikke trenger og bli beskyttet lenger.

Hvorfor?

Dere sier dere vil ha en mann som kan beskytte dere...noe trygt... men dere trenger oss ikke.

Det er et skuespill for og få vilja si.

I vår tid får dere lov til og velge som det passer dere, om dere vil bli beskyttet, eller om dere skal bli sure for at vi vil beskytte dere.

Det er forvirring.. og dere kan leke med oss uten at vi kan si noe imot.

Den mystiske ungdommstiden, hvor vi tripper i sirkel rundt dere for og prøve og fatte dere. Dere er så hemmlighetsfulle, vi skjønner ikke hva dere tenker.

Dere gir ikke inntrykk av og være interesert i oss.

Vi lyster etter dere, men det ser ut til at dere gir blaffen.. Og velger oss bort.

Frustrasjon!!!

Tror du har en ganske forvridd forestilling om hvordan verden fungerer. Det er vel bare noen ganske få kvinner som opplver å være så "omsvermet" som du gir inntrykk av er vanlig. Og når det gjelder barn, så er det vel fremdeles sånn at at det først og fremst er kvinner som tar seg av dem (og som kanskje ikke dør av å få dem, men man opplver at kropp og helse blir ganske ramponert av det). Det er kvinner som sitter igjen uten pensjonspoeng og med elndig økonomi etter at manne forlater dem for noe yngre/yppigere.

"Men ingen vil dere vondt, dere er sikkre." Behovet for krisesentre bir stadig større, ser ut til. Og hvem er det som voldtas på veien hjem fra byen, men eller kvinner?

Skrevet

I hvilken grad lar de seg undertrykke?

At ekskoner bruker barna for å skaffe seg makt gjennom å kontrollere primærbehov er velkjent.

"At ekskoner bruker barna for å skaffe seg makt gjennom å kontrollere primærbehov er velkjent."

For det første er det bare et lite mindretall som bruker barna som maktmiddel. Og hva er å "kontrollere primærbehov"? Amming?

Skrevet

Det er vel ikke kriminalitet jeg tenker på, men mer trivielle daglige proseser. Jeg syns ikke kvinner har innført noe positivt i ledelse og miljø - som utløper derfra. Heller mer uforståelig kommunikasjon for meg.

Heldigvis spiller det på lang sikt liten rolle hva du mener kvinner har "innført [...] i ledelse og miljø". Det er bare å venne seg til det. Om du synes kvinners kommunikasjon er "uforståelig" blir det til synvende og sist ditt problem.

Skrevet

"I Norge lever kvinner fem år lenger enn menn. Mer enn ni av ti som sitter i fengsel er menn. Tre av fire som begår selvmord er menn. Menn må i militæret, kvinner slipper. Menn er overrepresentert i statistikker som gjelder skader, ulykker, drukning, fyll og depresjoner. Kvinner får barna etter samlivsbrudd i ni av ti tilfeller. Og det begynner tidlig. Jenter får bedre karakter enn gutter i 90 prosent av fagene."

Og likevel er det slik at det nesten bare er menn i lederstillinger... Forstå det den som kan.

...i tillegg er det totalt uforståelig at det er oss de kaller det svake kjønn...:-)

Gjest jeg er mann ja
Skrevet

...i tillegg er det totalt uforståelig at det er oss de kaller det svake kjønn...:-)

Det ER dere. Moderne tider har hjulpet dere litt.

Opprinnelig hadde dere ikke stemmerett en gang, da var det slik det skulle være.

Gjest mannebeinet
Skrevet

Jeg er ikke tilhenger av likestilling i noe variant, heller ikke slik denne forskeren vil ha. Man kan ikke fjerne naturlige kjønnsforskjeller.

Det mange kvinner kaller likestilling, er i realiteten fordekt matriarki fremmet ved hjelp av statsfeminisme. Forskeren har rett i sin kritikk av statsfeminismen, men ikke alt i tiltakene mot den. "Undertrykking er av menn" er feil beskrivelse; "Kvinnelig sjåvinisme og grådighet" er bedre.

Jeg vil ikke ha kvinner i militære. De burde etter min mening heller ta omsorgsoppgaver for små barn. Og dem har vi alt for få av. Små barn trenger mye omsorg de første årene. Barn er en velsignelse, ikke en forbannelse som skal aborteres vekk eller stues vekk i institusjoner slik feministene vil. Konsekvensen av for små barnekull i en lang årrekke er at det er alt for få mennesker til å ta seg av de gamle om noen år. En skam for landet.

Noe har han rett i : "Barnelovene må endres. Delt omsorg må bli en selvfølge. Mannen må være part i saken i abortspørsmålet. Skolens tilpasning må endres til også å gjelde gutter. Helseinnsatsen må organiseres slik at menn og kvinner kommer ut likt på alle levekårsindekser."

OG dessuten: "Samtidig som kvinnen har fått en selvstendig seksualitet, er mannen blitt en trussel. Pedofili er et marginalt fenomen. Likevel har samfunnet klart å skape en redsel for menn som gjør at alle menn må bære skammen, og resultatet er fravær av kontakt med barn. "

Og inner-tier om at det verste rødstrømpene har lykkes med: "Menn er vurdert som skumle seksuelle vesener, som kan og bør kontrolleres og overvåkes."

For min egen del vil jeg legge til: Er jeg alene med menn, snakker vi aldri, aldri, aldri om sex. Ikke et ord. Sånn er det bare. Er jeg sammen med kvinner og særlig om de er i stor overvekt, snakker de mye om sex. De kan bli så private og personlige i manges påhør at det er temmelig flaut. Snakker rett ut om hvordan mannen deres er i senga. Eier ikke skam. Hva har kollegaer, venner og bekjente med det? Danser ikke fyren etter hennes pipe, blir han ofte omtalt som sannsynlig utro eller potensiell overgriper. Menn omtales kun som drittsekker eller kjæledegger eller ansvarsløse latsabber.

Gjest mannebeinet
Skrevet

Jeg ser kvinner bli mer og mer ufordragelige. Da mot andre mennesker. Hvordan de er mot meg skal jeg nok takle.

Rivaliseringen mellom kvinner er også blitt mer intens og mer utspekulert.

"Jeg ser kvinner bli mer og mer ufordragelige. Da mot andre mennesker. Hvordan de er mot meg skal jeg nok takle."

BRAVO ! :-) De finner nok noen deler av tilværelsen som de fremdeles ikke har bukta og begge endene på. Og det blir brukt til "bevis" på at forskeren tar feil. Men sette seg inn i hvilke områder han kritiserer, skjer nesten ikke.

"Rivaliseringen mellom kvinner er også blitt mer intens og mer utspekulert. "

YES ! Ordkrig, baksnakking, løgner, rykter, stigmatisering, mistenkeliggjøring, emosjonell trakassering, sutring, holder ikke inne med fortrolig informasjon. You name it. Min erfaring: utrolig mye mindre av dette blandt mannlige bekjente, venner og kollegaer enn jeg har sett blandt kvinner....

Skrevet

"At ekskoner bruker barna for å skaffe seg makt gjennom å kontrollere primærbehov er velkjent."

For det første er det bare et lite mindretall som bruker barna som maktmiddel. Og hva er å "kontrollere primærbehov"? Amming?

Når jeg sier ekskoner så sa jeg ikke hvor stor andel. Bare nok til at jeg legger merke til det.

Skrevet

Heldigvis spiller det på lang sikt liten rolle hva du mener kvinner har "innført [...] i ledelse og miljø". Det er bare å venne seg til det. Om du synes kvinners kommunikasjon er "uforståelig" blir det til synvende og sist ditt problem.

I skolebøkene står det at lederen er ansvarlig for at kommunikasjon blir forstått, dvs avsender. Kvinnelige leder har ikke bidratt til noe positivt det jeg kan se. Og ikke redusert rivalisering blant kvinner.

Men de som ikke liker seg, de slutter. Thats it. Det råder jeg alle til som har problemer.

Skrevet

Det ER dere. Moderne tider har hjulpet dere litt.

Opprinnelig hadde dere ikke stemmerett en gang, da var det slik det skulle være.

Ja alt var så mye bedre før i tiden du.

Skrevet

Jeg er ikke tilhenger av likestilling i noe variant, heller ikke slik denne forskeren vil ha. Man kan ikke fjerne naturlige kjønnsforskjeller.

Det mange kvinner kaller likestilling, er i realiteten fordekt matriarki fremmet ved hjelp av statsfeminisme. Forskeren har rett i sin kritikk av statsfeminismen, men ikke alt i tiltakene mot den. "Undertrykking er av menn" er feil beskrivelse; "Kvinnelig sjåvinisme og grådighet" er bedre.

Jeg vil ikke ha kvinner i militære. De burde etter min mening heller ta omsorgsoppgaver for små barn. Og dem har vi alt for få av. Små barn trenger mye omsorg de første årene. Barn er en velsignelse, ikke en forbannelse som skal aborteres vekk eller stues vekk i institusjoner slik feministene vil. Konsekvensen av for små barnekull i en lang årrekke er at det er alt for få mennesker til å ta seg av de gamle om noen år. En skam for landet.

Noe har han rett i : "Barnelovene må endres. Delt omsorg må bli en selvfølge. Mannen må være part i saken i abortspørsmålet. Skolens tilpasning må endres til også å gjelde gutter. Helseinnsatsen må organiseres slik at menn og kvinner kommer ut likt på alle levekårsindekser."

OG dessuten: "Samtidig som kvinnen har fått en selvstendig seksualitet, er mannen blitt en trussel. Pedofili er et marginalt fenomen. Likevel har samfunnet klart å skape en redsel for menn som gjør at alle menn må bære skammen, og resultatet er fravær av kontakt med barn. "

Og inner-tier om at det verste rødstrømpene har lykkes med: "Menn er vurdert som skumle seksuelle vesener, som kan og bør kontrolleres og overvåkes."

For min egen del vil jeg legge til: Er jeg alene med menn, snakker vi aldri, aldri, aldri om sex. Ikke et ord. Sånn er det bare. Er jeg sammen med kvinner og særlig om de er i stor overvekt, snakker de mye om sex. De kan bli så private og personlige i manges påhør at det er temmelig flaut. Snakker rett ut om hvordan mannen deres er i senga. Eier ikke skam. Hva har kollegaer, venner og bekjente med det? Danser ikke fyren etter hennes pipe, blir han ofte omtalt som sannsynlig utro eller potensiell overgriper. Menn omtales kun som drittsekker eller kjæledegger eller ansvarsløse latsabber.

På den ene siden forfekter du at kvinnen ikke har noe i forsvaret å gjøre, men heller burde være hjemme å ha hovedomsorgen for barn.

På den andre siden forfekter du delt omsorg ved samlivsbrudd, og at fedrenes ønsker skal telle ved ufrivillig svangerskap.

Men hvis du nå mener at kvinner er bedre omsorgspersoner enn soldater, så mener du vel også at menn er bedre soldater enn omsorgspersoner.

Så hvorfor denne voldsomme kampen for en rettighet, som i følge dine egne utsagn, er naturstridig?

Og vi vil vel kun det beste for barna våre, vil vi ikke?

Skrevet

"Jeg ser kvinner bli mer og mer ufordragelige. Da mot andre mennesker. Hvordan de er mot meg skal jeg nok takle."

BRAVO ! :-) De finner nok noen deler av tilværelsen som de fremdeles ikke har bukta og begge endene på. Og det blir brukt til "bevis" på at forskeren tar feil. Men sette seg inn i hvilke områder han kritiserer, skjer nesten ikke.

"Rivaliseringen mellom kvinner er også blitt mer intens og mer utspekulert. "

YES ! Ordkrig, baksnakking, løgner, rykter, stigmatisering, mistenkeliggjøring, emosjonell trakassering, sutring, holder ikke inne med fortrolig informasjon. You name it. Min erfaring: utrolig mye mindre av dette blandt mannlige bekjente, venner og kollegaer enn jeg har sett blandt kvinner....

Jeg spurte noen kvinner i går, og de var jevnt enige om at kvinnelige sjefer var noe dr...

Og de mente det var så mye mer ekstreme ytterligheter, hvis de er bitch, så er der VIRKELIG bitch. Menn er mye mer jevne, og så er de snillere mot kvinner dah. Mannlige leger er også mye snillere mot kvinner.

Skrevet

Vet ikke helt hvilken verden du lever i, men jeg kjenner ingen som omtaler menn slik.

Når menn blir vettskremt med tanken på et matriarkalsk samfunn er det fordi samfunnet alltid har vært patriarkalsk. Denne forandringen har kommet relativt raskt, femti år cirka etter tusenvis av år under mannelig dominans.

Mange er imot abort og barnehager som tar imot spebarn, men den utviklingen kommer neppe til å snu. At det blir født færre barn kan ha så mange ulike årsaker, og ikke nødvendigvis feminisme.

Skrevet

Ja, feministene har ikke helt overtatt samfunnet...

*lol*

Gjest mannebeinet
Skrevet

På den ene siden forfekter du at kvinnen ikke har noe i forsvaret å gjøre, men heller burde være hjemme å ha hovedomsorgen for barn.

På den andre siden forfekter du delt omsorg ved samlivsbrudd, og at fedrenes ønsker skal telle ved ufrivillig svangerskap.

Men hvis du nå mener at kvinner er bedre omsorgspersoner enn soldater, så mener du vel også at menn er bedre soldater enn omsorgspersoner.

Så hvorfor denne voldsomme kampen for en rettighet, som i følge dine egne utsagn, er naturstridig?

Og vi vil vel kun det beste for barna våre, vil vi ikke?

"På den ene siden forfekter du at kvinnen ikke har noe i forsvaret å gjøre, men heller burde være hjemme å ha hovedomsorgen for barn.

Men hvis du nå mener at kvinner er bedre omsorgspersoner enn soldater, så mener du vel også at menn er bedre soldater enn omsorgspersoner."

Kvinner er kun best sosiale omsorgspersoner for de aller minste, ellers er der ingen forskjell.

På min tid slapp noen få kvinner inn i Forsvaret. Gremmes. I krigstilfelle ville jeg holdt like god avstand til dem som fienden. Ville ikke risikert egen sikkerhet på grunn av mennesker som er så emosjonellt preget at angst og emosjoner kan overstyre rasjonelle beslutninger i en presset situasjon. Og de hadde heller ikke krefter til å henge med på fysiske anstrengelser.

Det skulle ikke være vanskeligere å forstå dette enn at du ser tilsvarende forskjeller på idrettsarenaer.

"Så hvorfor denne voldsomme kampen for en rettighet, som i følge dine egne utsagn, er naturstridig?"

Ser ingen voldsom kamp. Finner det bare unaturlig at kvinner skal flykte fra ansvar de har og ta på seg oppgaver de er uegnet til, særlig som soldater. Mange kvinner vil ha omsorgsansvar for små barn, nekter å dele med faren, men når det kommer til stykket blir barna plassert i barnehage!

"Og vi vil vel kun det beste for barna våre, vil vi ikke?"

Nei, rødstrømpene vil ikke. Rødstrømper vil ikke ha delt omsorg, men retten til å ha barna hos seg, skyve faren mest mulig ut av bildet. For dem er han kun en forplantningsfunksjon og økonomisk bidragsyter som burde være uten rettigheter.

Likestilling er ikke rettferdighet. Delt omsorg har ingenting med likestilling å gjøre, det har med hensyn til barna og ta ansvar for egne handlinger. For meg er det med delt omsorg ingen stor sak, synes det er verre de andre sakene forskeren fortalte om.

Skrevet

"På den ene siden forfekter du at kvinnen ikke har noe i forsvaret å gjøre, men heller burde være hjemme å ha hovedomsorgen for barn.

Men hvis du nå mener at kvinner er bedre omsorgspersoner enn soldater, så mener du vel også at menn er bedre soldater enn omsorgspersoner."

Kvinner er kun best sosiale omsorgspersoner for de aller minste, ellers er der ingen forskjell.

På min tid slapp noen få kvinner inn i Forsvaret. Gremmes. I krigstilfelle ville jeg holdt like god avstand til dem som fienden. Ville ikke risikert egen sikkerhet på grunn av mennesker som er så emosjonellt preget at angst og emosjoner kan overstyre rasjonelle beslutninger i en presset situasjon. Og de hadde heller ikke krefter til å henge med på fysiske anstrengelser.

Det skulle ikke være vanskeligere å forstå dette enn at du ser tilsvarende forskjeller på idrettsarenaer.

"Så hvorfor denne voldsomme kampen for en rettighet, som i følge dine egne utsagn, er naturstridig?"

Ser ingen voldsom kamp. Finner det bare unaturlig at kvinner skal flykte fra ansvar de har og ta på seg oppgaver de er uegnet til, særlig som soldater. Mange kvinner vil ha omsorgsansvar for små barn, nekter å dele med faren, men når det kommer til stykket blir barna plassert i barnehage!

"Og vi vil vel kun det beste for barna våre, vil vi ikke?"

Nei, rødstrømpene vil ikke. Rødstrømper vil ikke ha delt omsorg, men retten til å ha barna hos seg, skyve faren mest mulig ut av bildet. For dem er han kun en forplantningsfunksjon og økonomisk bidragsyter som burde være uten rettigheter.

Likestilling er ikke rettferdighet. Delt omsorg har ingenting med likestilling å gjøre, det har med hensyn til barna og ta ansvar for egne handlinger. For meg er det med delt omsorg ingen stor sak, synes det er verre de andre sakene forskeren fortalte om.

En liten kommentar:

Kvinnelige soldater kan være sterke og raske, men likevel går de på do eller i skogen og gråter når de får stram kritikk eller blir skikkelig slitne. Enkelte trodde hele verden hatet dem om de ikke gjorde helt riktig og ble irettesatt. Gutta lærte fortere teknisk og tok seg inn mye fortere når det gikk galt. Men ingen slo damene i kommunikasjon og visuell/audio bedømming av situasjoner. Gutta slurver og følger ikke med.

Gjest mannebeinet
Skrevet

Vet ikke helt hvilken verden du lever i, men jeg kjenner ingen som omtaler menn slik.

Når menn blir vettskremt med tanken på et matriarkalsk samfunn er det fordi samfunnet alltid har vært patriarkalsk. Denne forandringen har kommet relativt raskt, femti år cirka etter tusenvis av år under mannelig dominans.

Mange er imot abort og barnehager som tar imot spebarn, men den utviklingen kommer neppe til å snu. At det blir født færre barn kan ha så mange ulike årsaker, og ikke nødvendigvis feminisme.

"Vet ikke helt hvilken verden du lever i, men jeg kjenner ingen som omtaler menn slik."

Hæ? Kjenner bare en mann som er enig med deg, alle andre venner, bekjente og kollegaer, og de er mange, deler min oppfatning og det meste av det som forskeren uttrykte. Media-folk er typiske eksponenter for din oppfatning. I følge en undersøkelse gjort av journalistene selv, hadde ca 80 % av dem sympatier på ytre venstre fløy. I vanlige politiske partier er det få som gir uttrykk for matriarkalsk/kjønnsfacistisk innstilling. Så kan du jo se på hvilken verden du lever i selv ! ;)

"Når menn blir vettskremt med tanken på et matriarkalsk samfunn er det fordi samfunnet alltid har vært patriarkalsk."

Så feil det går an å ta. Ingen menn er redd det tøvet, bare mektig irritert over kjønnsfacisme :)

"Mange er imot abort og barnehager som tar imot spebarn, men den utviklingen kommer neppe til å snu. "

Hva så, er det en fordel synes du ?

"At det blir født færre barn kan ha så mange ulike årsaker, og ikke nødvendigvis feminisme."

Sant nok, ulike sykdomer påvirker fertilitet også. Men feminisme har utvilsomt påvirket mange kvinner til å ønske seg ingen/færre barn enn før, og pådriver for aborter og dermed reduserte barnekull. Konsekvensen er at mange rødstrømper om noen år må sitte på gamlehjem og gape uten å ha pårørende. Hjelper ikke da å rope på dadda stat som ikke vil bruke mer penger på dem.

Gjest mannebeinet
Skrevet

En liten kommentar:

Kvinnelige soldater kan være sterke og raske, men likevel går de på do eller i skogen og gråter når de får stram kritikk eller blir skikkelig slitne. Enkelte trodde hele verden hatet dem om de ikke gjorde helt riktig og ble irettesatt. Gutta lærte fortere teknisk og tok seg inn mye fortere når det gikk galt. Men ingen slo damene i kommunikasjon og visuell/audio bedømming av situasjoner. Gutta slurver og følger ikke med.

"Kvinnelige soldater kan være sterke og raske"

Kan....det der er av marginal interesse. Hva skal man med soldater som gjemmer seg i skogen for å sippe? Hva venter man seg av sånne når kuler hviner om ørene og granater faller ned i nærheten? Har de prøvd å løpe med 20 kg opppakning? For deres egen og for medsoldateres og for Forsvarets skyld burde de vært spart for å være distraherende dekorasjoner, for mer kan de ikke bidra med der. For det finnes så mange andre områder der de kunne gjort nyttig innsats.

Skrevet

Jeg spurte noen kvinner i går, og de var jevnt enige om at kvinnelige sjefer var noe dr...

Og de mente det var så mye mer ekstreme ytterligheter, hvis de er bitch, så er der VIRKELIG bitch. Menn er mye mer jevne, og så er de snillere mot kvinner dah. Mannlige leger er også mye snillere mot kvinner.

Godt dere to er enige da. Så legger dere kanskje ikke merke til at resten av verden ignorerer dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...