Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mener den het Lego Scala. Kan det stemme?

Lego hadde iallefall en sånn dukke, og alle småjentene ønsket seg det store huset hennes :-)

http://shop.lego.com/product.asp?p=5941

Mulin hovedinnlegger mente disse....

Jeg så for meg de små, lubbne figurene.....og det er ikke Scala.

Å... kva VAR det dei heitte no igjen... Eg trur eg veit kva du meiner, forstår du - det er sant å seie ei stund sidan vi såg dei i butikkane, den er kanskje utgått no.

Lego Belleville fins jo, men det er sånn prinsesse-fantasi-dill, dei du tenker på er vel dei som er litt meir "vanlege" og hadde namn som Maria osv, med vanleg enkel hårfrisyre, og kunne trille lita dukke-dukkevogn m dukkebaby osv? Det er i alle fall dei eg tenker på.

Lego Scala, som Mekri nemner, er meir som vanlege dukkehusdukker... men tru om dei hadde fleire typer i serien, namnet verkar så kjent. Uansett, eg har ikkje klart å leite opp info om det eg ser for meg her og no, håpar det kjem andre med betre husk som kan svare.

Annonse

Kjempefint hvis du spør henne!

Ho har bestilt det gjennom barnehagenes Brio-katalog.

Det er et stort sett, og jeg tror prisen ligger på 7-800,-

Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, om du bor i nærheten av Bodø kan du sikkert få bestille sammen med ho, ellers kan du sikkert ta kontakt med en barnehage du kjenner eller bor i nærheten av.

Annonse

Vi har to av disse, og det er verken Bellville eller Scala, men jeg husker ikke om de hadde et eget merkenavn.

Vi har Maria og Lisa, kjøpt i 2002. Det var to til, men jeg fant dem aldri i butikkene..

http://guide.lugnet.com/set/?qc=lego/duplo/dolls

Her er oversikten over hele serien .

De to andre var Sarah og Anna .

Hva med å legge inn en annonse på finn .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...