nitni Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Vi vil ha tregulv -ikke laminat. Jeg ønsker helst malt tregulv -litt brede planker, event. behandlet med hvit olje. Sambo sverger til parkett da han har for seg at det blir så mye "grøt" i sprekkene etterhvert. (Vi er enige om parkett på kjøkken og spisestue) Noen som kan dele sin erfaring? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har bare opplevd sånt tregulv på et kjøkken, og det ble veldig fort "grøt" i sprekkene. Vil tro at om det er barn i huset så lønner det seg med minst mulig sprekker! 0 Siter
Sofline Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Foreldrene mine har tregulv og har aldri hatt problemer med å holde det rent (mange barn). Bare pass på å kjøpe ferdig tørket, så det ikke krymper etter at det har kommet på plass. 0 Siter
Torv Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Vi har oljet parkett, og er kjempefornøyd. Synes gulvet ble varmere fra vi skiftet fra lakkert til oljet gulv. 0 Siter
Gjest venter tredjemann Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Det er stor forskjell på tregulv. Hvis dere velger god kvalitet (f.eks. svanemerket - og godt tørket) og får noen som legger de ordentlig tett blir det kjempefint. Har hatt det i 5 år og ikke en sprekk - ei heller "grøt". Har desverre parkett nå - men kommer til å skifte så snart jeg skal gjøre noe med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.