Gå til innhold

Kattedrap igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Venus fra Milo
Skrevet

Sukk.

Ja, kanskje vi burde holde oss innendørs alle mann, for verden der ute er så farlig?*LOL*

Neida. Jeg er enig med deg i din argumentasjon for å holde kattene innendørs, både av hensyn til fugleliv og kattenes ve og vel.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

32

• Hatsumomo

8

• Sofline

7

• citygirl

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Venus fra Milo
Skrevet

Katter hører ikke til i norges natur. En vaskebjørn var på frifot i Norge for ikke så lenge siden. Da satte de himmel og jord i bevegelse for å få skutt den. Vaskebjørner gjør ikke på langt nær så mye skade som katter.

Hvor i verden er kattene en naturlig del av faunaen? Egypt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det ikke også sånn for katter at de fleste ulykker skjer i heimen?

Skrevet

Ja, kanskje vi burde holde oss innendørs alle mann, for verden der ute er så farlig?*LOL*

Neida. Jeg er enig med deg i din argumentasjon for å holde kattene innendørs, både av hensyn til fugleliv og kattenes ve og vel.

Det er jo ingen andre husdyr som reker løse rundt på gårda slik.

Ugang gjør de også.

Skrevet

Er det ikke også sånn for katter at de fleste ulykker skjer i heimen?

Nei. Utendørs.

De krabber f eks inn i trafostasjoner og får svidd av seg øra, hvis de er heldige. Det er grunnen til at vi sier de har ni liv, at de stadig roter seg opp i noe. Faller ned fra terasser og brekker kjeven f eks. Er det høyt nok, så er det kjeven som treffer bakken først fordi de lander på beina. Da er det å bore hull i hjørnetenna og sette inn kjevelås. Typisk katteproblem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei. Utendørs.

De krabber f eks inn i trafostasjoner og får svidd av seg øra, hvis de er heldige. Det er grunnen til at vi sier de har ni liv, at de stadig roter seg opp i noe. Faller ned fra terasser og brekker kjeven f eks. Er det høyt nok, så er det kjeven som treffer bakken først fordi de lander på beina. Da er det å bore hull i hjørnetenna og sette inn kjevelås. Typisk katteproblem.

Katter er litt som blondiner. Søte, men ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen.

Gjest Venus fra Milo
Skrevet

Servalen er ikke stor. Afrika.

Takk! Den var forresten veldig fin!

:-)

Skrevet

Takk! Den var forresten veldig fin!

Jeg så den på TV, en akrobat som tar fugl 2-3 m oppe i lufta!

Gjest Venus fra Milo
Skrevet

Jeg så den på TV, en akrobat som tar fugl 2-3 m oppe i lufta!

Ja, det er skjønt å se dyrene i sitt rette miljø.

Skrevet

Ja, det er skjønt å se dyrene i sitt rette miljø.

Den hører til der.

Skrevet

Nei. Utendørs.

Staaaakars. Jeg elsker katter!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Katter er litt som blondiner. Søte, men ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen.

Du tar sjanser nå...

Gjest Venus fra Milo
Skrevet

Jaha. Har du vitenskapelig dokumentasjon på dine påstander?

Gjest Princess Peach
Skrevet

I know. :)

Jeg er i godt humør i dag, så du slipper unna med en advarsel. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er i godt humør i dag, så du slipper unna med en advarsel. :)

Det er godt. Ble jo et øyeblikk redd du skulle dynke Gizmo i vann, dytte i dyret noe mat etter midnatt, og sende ham i min retning. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er godt. Ble jo et øyeblikk redd du skulle dynke Gizmo i vann, dytte i dyret noe mat etter midnatt, og sende ham i min retning. :)

Nei, han er fornuftig, som sin navnebror. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...