Gå til innhold

Hva koster assistert befruktning? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

1500,- i egenandel + medisiner inntil 15.000. Du legger ut for medisinene selv om det kanskje koster mer, men det overskytende får en tilbake.

Private forsøk koster kanskje 50.000 for en pakke med tre forsøk (?) + medisiner.

Husker en venninne av meg fortalte om da hun var på apoteket for å hente hormonpreparatene. Hun var ikke forberedt på kostnaden (eller at kostnaden kom der og da), og måtte spørre tre ganger da ekspeditøren ba om 11.000! :). "Tar dere kredittkort?". Det gjorde de, heldigvis.. :)

Gjest abrahamsen

Husker en venninne av meg fortalte om da hun var på apoteket for å hente hormonpreparatene. Hun var ikke forberedt på kostnaden (eller at kostnaden kom der og da), og måtte spørre tre ganger da ekspeditøren ba om 11.000! :). "Tar dere kredittkort?". Det gjorde de, heldigvis.. :)

Merkelig å sette igang en slik prosess uten å være oppdatert på kostnader....

Ja, at medisinene er dyre er det ingen tvil om. Det kommer jo også an på hvor store doser som må til.

Jeg sjekket prisene på felleskatalogen før jeg hentet første ladning, så visste jeg om jeg hadde nok penger på kortet ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...