Gå til innhold

med besteforeldre på teater (litt langt)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

40

• MsSophie

5

• citygirl

5

• birdie

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest En tobarnsmor

..fordi hun ikke underkaster seg sin mann og hans foreldre?

Nei altså, nå må du virkelig ta deg sammen her! :o)

Hvordan i heiteste får du det til at dette blir å underkaste seg noenting som helst?!

Er det å underkaste seg hver eneste gang verden ikke er 100% som man vil selv? Og hver gang man ikke får det helt som man kunne tenkt seg? Andre kaller det sosialt samspill, å leve sammen osv osv. You win some, you loose some.

Du er særs lite konstruktiv her, det må jeg virkelig si.

Gjest Ulvinnen

Lenger ned i tråden står det det - fordi hun selv jobber med teater - så var det viktig for henne -og det fortalte hun dem på forhånd - og ikke er hun heller ønsket med dem.

Slemme folk.

Jeg forstår ikke hvorfor du engasjerer deg så sterkt i denne tråden. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg blitt overbevist om at du var trådstarter.

Jeg har ikke funnet det innlegget der trådstarter skriver at hun har fortalt sine svigerforeldre at hun måtte se akkurat denne forestillingen sammen med barnet.

Men jeg tar ditt ord for det. Likefullt er det drøyt å si at besteforeldrene er SLEMME!

Hadde du kidnappet barnet, så. Men de har jo faktisk spurt! Det eneste de kunne gjort bedre var å spørre først, og så kjøpt billettene etterpå.

Det er ikke så rart om det stemmer at de ikke vil ha med moren til barnet. Det virker ikke som om kjemien er den beste, eller at hun ville latt dem slippe til og kost med barnet.

Selv har jeg flere ganger invitert med min svigermor på teater med barnebarna, det går an å være hyggelig begge veier.

Annonse

..fordi hun ikke underkaster seg sin mann og hans foreldre?

-er det ikke noe som heter å gi og ta litt da?

De fleste klarer helt fint å samarbeide med både ektemake og svigerforeldre uten å underkaste seg ...

det er jo slett ikke sikkert disse svigerforeldrene er tvillingene til dine eks-svigerforeldre ;-)

-er det ikke noe som heter å gi og ta litt da?

De fleste klarer helt fint å samarbeide med både ektemake og svigerforeldre uten å underkaste seg ...

det er jo slett ikke sikkert disse svigerforeldrene er tvillingene til dine eks-svigerforeldre ;-)

Jooooooooda :;)

Nei altså, nå må du virkelig ta deg sammen her! :o)

Hvordan i heiteste får du det til at dette blir å underkaste seg noenting som helst?!

Er det å underkaste seg hver eneste gang verden ikke er 100% som man vil selv? Og hver gang man ikke får det helt som man kunne tenkt seg? Andre kaller det sosialt samspill, å leve sammen osv osv. You win some, you loose some.

Du er særs lite konstruktiv her, det må jeg virkelig si.

Jeg har lært og lar meg ikke styre lenger -mulig jeg er skadet -hehe

Jeg forstår ikke hvorfor du engasjerer deg så sterkt i denne tråden. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg blitt overbevist om at du var trådstarter.

Jeg har ikke funnet det innlegget der trådstarter skriver at hun har fortalt sine svigerforeldre at hun måtte se akkurat denne forestillingen sammen med barnet.

Men jeg tar ditt ord for det. Likefullt er det drøyt å si at besteforeldrene er SLEMME!

Hadde du kidnappet barnet, så. Men de har jo faktisk spurt! Det eneste de kunne gjort bedre var å spørre først, og så kjøpt billettene etterpå.

Det er ikke så rart om det stemmer at de ikke vil ha med moren til barnet. Det virker ikke som om kjemien er den beste, eller at hun ville latt dem slippe til og kost med barnet.

Selv har jeg flere ganger invitert med min svigermor på teater med barnebarna, det går an å være hyggelig begge veier.

Jeg er engasjert for jeg kjenner meg igjen i den "lille-venn-vi-vet-best"-følelsen :)

Gjest Ulvinnen

Jeg er engasjert for jeg kjenner meg igjen i den "lille-venn-vi-vet-best"-følelsen :)

He he, på tide at du vokser den av deg!

Men når det er sagt, så svarer jeg i tråden fordi jeg ser at det er stor fare for at mine barn snart er et par besteforeldre mindre, og vi jobber aktivt med å samle "gode minner" for barna. Men det er ikke så enkelt siden de gamle nå orker lite pga sterkt skrantende helse.

Så vi står på helt ulike erfaringsbakgrunner her.

He he, på tide at du vokser den av deg!

Men når det er sagt, så svarer jeg i tråden fordi jeg ser at det er stor fare for at mine barn snart er et par besteforeldre mindre, og vi jobber aktivt med å samle "gode minner" for barna. Men det er ikke så enkelt siden de gamle nå orker lite pga sterkt skrantende helse.

Så vi står på helt ulike erfaringsbakgrunner her.

Jeg er jo enig i det da - de kan få være sammen med ungene så mye de vil - på hva som helst - men ikke det man da har flagget at man skal gjøre selv .)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg er jo enig i det da - de kan få være sammen med ungene så mye de vil - på hva som helst - men ikke det man da har flagget at man skal gjøre selv .)

Jeg finner ikke det innlegget der trådstarter sier at hun hadde sagt i fra at akkurat denne forestillingen var så viktig, og det irriterer meg. *Leser og leser*

Har du link, eller limer det inn her?

Jeg finner ikke det innlegget der trådstarter sier at hun hadde sagt i fra at akkurat denne forestillingen var så viktig, og det irriterer meg. *Leser og leser*

Har du link, eller limer det inn her?

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3341904

:-D - mulig jeg tolker veldig vidt - men.... FAAN'A! hehe

Gjest Ulvinnen

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3341904

:-D - mulig jeg tolker veldig vidt - men.... FAAN'A! hehe

Dette har jeg jo lest opptil flere ganger mens jeg scannet tråden ned og opp!

Du overtolker nok. Hun sa bare at teater var viktig, ikke akkurat det stykket. Så da henger jeg meg på dem som foreslår at hun tar med barnet og ser et annet teaterstykke først.

Men nå skal jeg ikke diskutere dette mer :-)

*Tusler ut av tråden*

Det er ikke rart det er krig i verden, tenkte jeg etter å ha lest innlegget ditt:-)

Snakker om luksusproblem. En treåring med spreke besteforeldre som gjerne vil ha barnebarnet med på teatertur. Jeg tror de aller fleste foreldre ville vært glad på barnets vegne.

Neivel så var ikke du forberedt på at denne forespørselen skulle komme, og du kunne tenke deg å reise med han første gangen selv.... Så ble det ikke helt slik du hadde planlagt men det spiller da vel ingen rolle egentlig?

Synest du virker utrolig utakknemlig jeg rett og slett, og hadde jeg vært bestemor så er det ikke sikkert jeg hadde vært fristet til å komme med slike tilbud særlig ofte:-(

Gjest Aviaana

Jeg tenker at har du først sagt ja til dem så blir det dumt og uhøflig å endre på det nå. Men gjør det klart for dem at det er fint om de spør lengre tid i forveien neste gang.

Jeg tenker at det er mye som skal klaffe for at en skal få med en treåring på teater, og spesielt tre dager før jul. Sykdommene florerer og planer forandres.

Jeg ville sendt han med besteforeldrene som en slags test på hvordan han trivdes på en teaterforestilling. Hvis det var vellykket vet du at du kan ta med han på teater i nærmeste fremtid. Er det ikke vellykket, og han kjeder seg og er grinete, da er det besteforeldrenes ansvar å holde styr på han.

Jeg vet av erfaring av småtroll liker å se teaterforestillinger flere ganger. Hvis du også vil ta han med, hvorfor ikke gjøre det du også?. Dere voksne får alle være med gutten på teater, og gutten får se forestillingen to ganger. Det må da være ideelt!.

Ja - om besteforeldrene ikke skjønte at det var viktig for meg å få være med på podens første teatertur - når de VISSTE at det var det man ville -og som nekter deg å bli med - se nedover i tråden her - møkkafolk syns jeg.

Er du utrolig bitter og tror at _alle_ gjør alt i verste mening, eller bare later du som....?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...