Gå til innhold

Flink familiefotograf i Akershus/Oslo?

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'

Vi bor nær Lillestrøm og har planer om å fotografere hele familien sammen. Fin julegave... Men, det er jo så veldig mange å velge mellom. Jeg håper derfor at noen av dere har tatt bilder hos noen i Akershus/Oslo som dere er veldig fornøyd med! Jeg vil gjerne ha litt "utradisjonelle" bilder, dvs ikke bare de hvor familien sitter pent i en sofa f.eks...

Kan dere anbefale noen og hvis ja; hva var bra med fotografen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250075-flink-familiefotograf-i-akershusoslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nettopp sett familiebilder (mor+far+baby 8mnd.) og baby alene. Bildene er tatt av en fotograf på Rasta i Lørenskog, husker ikke navnet, men kan sjekke det om du vil. Prisen der er rimeligere enn hos Fame og jeg synes bildene var kjempeflotte.

Vi brukte Aletier Herman i Strømmen i fjor. Kjempefornøyd! Tok noen både i farger og svart/hvitt.

Hva vi var fornøyd med?

Synes bare resultatet ble veldig bra :-)

Bruker de bare hvit bakgrunn som mange andre eller med noe farge?

Var det en kvinnelig fotograf?

Annonse

Kjempefine bilder! Takk for tipset, det blir nok en telefon dit ja! ;o)

Bare hyggelig!!

Datteren min hentet nylig bilder der, tatt av babyen og noen med babyen og foreldrene. Har aldri sett så flotte bilder jeg, og rammene også var helt topp. Ja, de kan fotograferie de jentene der.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...