Gå til innhold

Ang 2 delt vinterdress til 9 åring!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Har vært på H&M og kjøpt jakke og bukse i boblestoff! men nå lurer jeg på om det var dumt...

Har fortsatt lappen, så jeg kan få igjen pngene!

Han har alltid hatt REIMA eller HH dress, men i år ville han altså ha 2-delt!

Praktisk og kulere i slalombakken og det da:o)

Men det jeg lurer på er om det i det hele tatt er vits med disse billig klæra? Innbiller meg egentlig at de vil suge til seg vann i litt våt snø, og at han vil gå rundt med tunge og våte klær??

Noen med erfaring?

Kanskje jeg skal få igjen pengene og invistere i REIMA TEC??? Men jeg syns de er så barnslige i fargene og fasongen og de er dyre, 2000,- for jakkke og bukse!!!!!!

Hva ville du gjort/har du gjort??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250112-ang-2-delt-vinterdress-til-9-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vært fornøyd med H&M-tøy til snuppa mi, i hvert fall. Men hun har alltid hatt minst to bukser og to jakker. Jeg sysn to billig-dresser er bedre og mer fleksibelt enn en Reima-dress. (ikke politisk korrekt her på DOL, men...)

Vi har også vært godt fornøyd med HM todelt dress :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...