Gå til innhold

Vi har fått masse penger!!

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Har svart deg lengre nede hva jeg som mamma kunne ha ønsket for mitt barnehagebarn.

Jeg vil bare si at jeg er så nysgjerrig på hva du ender opp med og lurer på om du kan fortelle oss dette når du har "shoppet"

Jeg er overbevist om at det går an å "shoppe seg glad"

*knis*

Det skal jeg fortelle :)

Jeg skal se om jeg finner linker til alt - og lage et nytt innlegg.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

2

• Torv

2

• keinstein

2

• Gauda

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg har en trillingvogn og en tvillingvogn, og har bestilt tre nye trillingvogner - så der er jeg dekket føler jeg.

Men jeg har lyst til å bygge noe nytt til de store ute :)

Ok, da har du i hvert fall vogner i orden. :) Har du sett på lekestativene til Ekeberg idrettsbarnehage? Der er det knallfint. Forskjllige husker osv. Supert for de som er litt større. *Skulle ønske poden hadde plass hos deg* :( ...snufs...

Gjest Persille

Ok, da har du i hvert fall vogner i orden. :) Har du sett på lekestativene til Ekeberg idrettsbarnehage? Der er det knallfint. Forskjllige husker osv. Supert for de som er litt større. *Skulle ønske poden hadde plass hos deg* :( ...snufs...

Vel, vi har faktisk en jente fra din bydel her - så det hadde ikke vært umulig. Skal si fra om jeg får noe ledig på den avdelingen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...