Gjest venter tredjemann Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 INspirert av tråden nedenfor spør jeg dere med erfaring: Hva bruker dere i kalender til 7 årig jente 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det blir vel mye det samme som under? Ikke lego da kanskje, men det jeg foreslo i alle fall. ) En kinobillett eller en billett til en tur i svømmehallen? 0 Siter
KaVa Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det blir vel mye det samme som under? Ikke lego da kanskje, men det jeg foreslo i alle fall. ) En kinobillett eller en billett til en tur i svømmehallen? Kanskje ikke lego - men klick-it eller noe i den duren??? (Har jo bare ei lita jente, så jeg burde jo holde kjeft i denne tråden ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje ikke lego - men klick-it eller noe i den duren??? (Har jo bare ei lita jente, så jeg burde jo holde kjeft i denne tråden ;-) "Har jo bare ei lita jente, så jeg burde jo holde kjeft i denne tråden ;-)" *Hihi* Neida, skulle vi bare svart på de trådene vi har erfaring med så ville det nok blitt lite svar ganske ofte, tror nå jeg. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.