Gå til innhold

Tidspunkt for barnebursdag på en lørdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ninnima

Jeg syns... 12-14 er helt greit. Tidlig på dagen, ungene slipper å vente så lenge, og det er fortsatt litt igjen av dagen etterpå.

13-15 syns jeg er et dumt tidspunkt, for man rekker ikke noe særlig verken før eller etter.

14-16 syns jeg er greit igjen, for da rekker man nå litt FØR bursdagen. (Tenker på at man ofte har ærender og ting som skal gjøres på lørdager).

Annonse

Hei

Ikke på lørdag i det hele tatt, hvis du spørr meg :-)

Det ødelegger alle muligheter for å reise bort i helgen...

Enten søndag ettermiddag, fra 15, eller midt i uken.

Uansett hva du velger, håper jeg dere får en kjempefin bursdag!

Hilsen

Hei

Ikke på lørdag i det hele tatt, hvis du spørr meg :-)

Det ødelegger alle muligheter for å reise bort i helgen...

Enten søndag ettermiddag, fra 15, eller midt i uken.

Uansett hva du velger, håper jeg dere får en kjempefin bursdag!

Hilsen

Men hvis man er bortreist i helga, så er man vel neppe hjemme igjen til klokka 15 på søndag?

Men hvis man er bortreist i helga, så er man vel neppe hjemme igjen til klokka 15 på søndag?

Jeg er litt enig med Mischa. Vi prøver å være mye på hytta i helgene, og da er det ikke noe problem å være hjemme til kl 15 på en søndag. Snuppa har vært i flere bursdager søndag ettermiddag, men har måttet takke nei til et par lørdagsbursdager...

Annonse

Jeg er litt enig med Mischa. Vi prøver å være mye på hytta i helgene, og da er det ikke noe problem å være hjemme til kl 15 på en søndag. Snuppa har vært i flere bursdager søndag ettermiddag, men har måttet takke nei til et par lørdagsbursdager...

Mange - ihvertfall på Østlandet - har fort en par-tre timer til hytta, så da måtte man jo dra kl 12 på søndag.

Jeg hadde ihvertfall satt pris på å være på hytta litt lenger den dagen når vi først har dratt dit.

Men sånn sett er det en fordel å unngå barnebursdager i helgene, selv om jeg skjønner ønsket om å legge det til en helg innimellom, og ihvertfall for de minste barna.

For oss som "må" på hytta i helgene og klippe gress og øse båt og sånt er det best så tidlig som mulig på lørdag hvis det må være i helgen. Så for oss kunne det godt vært 10-12, men det er vel litt tidlig for folk flest i helgen kanskje ;-) I hvertfall 12-14, så rekker vi å dra utover etterpå...

Ha en fin bursdag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...