Gå til innhold

Finnes det et sted på nett der jeg får kjøpt....playmo!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JØSS! Der var det mye..... fint? Jeg ble ikke helt enig med meg selv om det var fint eller bare sært,- skulle likt å se det live før jeg bestilte!

JØSS! Der var det mye..... fint? Jeg ble ikke helt enig med meg selv om det var fint eller bare sært,- skulle likt å se det live før jeg bestilte!

Vi har den julekrybba og de tre vise menn.

(Etter å brukt noen år på finne den "perfekte" julekrybba, ble det denne playmovarianten -til jeg finner den rette)

Ungene leker masse med den. Vi setter den opp til advent, og de får ha den framme ut januar. vurderer om vi skal snkre en stall i tre istedet for den papp-stallen som følger med.

Hvis du går inn på www.playmobil.com får du se hva som er inni disse adventskalendrene. Så kan du jo vurdere ut ifra innholdet hvilken som passer dere best :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...