Gå til innhold

Hvilken vegg skal være fondvegg??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Håper dere er litt kreative og kan si hva dere syns om dette:

Jeg vil ha en fondvegg i soverommet vårt. Nå er veggene malt i "Kaffe Latte". Veldig pen og behagelig farge, men det blir litt kjedelig.. Så, jeg har funnet en nydelig grå/lilla farge som jeg ønsker på en av veggene. Den går veldig fint sammen med puter og pynt og jeg tror den kommer til å bli veldig fin. Men, hvilken vegg skal jeg ha den på?

Slik ser rommet ut: Firkantet rom. På veggen der døren er er også en skyvedørsgarderobe, så den vegger er ikke aktuell. Til høyre har vi sengen som går ut i rommet. Rett frem er vegg med et fønster. Til venstre er utgang til terasse og en bokhylle som strekker seg langs halve veggen. Jeg tror det blir penest og ha fondveggen enten bak sengen (dvs enten veggen til høyre) eller den rett frem med vinduet. Hva tror dere????

Skrevet

Bak senga er vanlig tror jeg. :) Penest er det også, synes jeg.

Skrevet

Unnskyld min uvitenhet, hva er en fondvegg?

Det er en vegg som er malt eller tapetsert i en annen farge eller et annet mønster enn resten av rommet.

Skrevet

Unnskyld min uvitenhet, hva er en fondvegg?

Ha! Godt det var flere enn meg som ikke skjønte noe av dette ;-)

Nå er jeg uvanlig lite interessert i innredning og slikt, da...

Skrevet

Ha! Godt det var flere enn meg som ikke skjønte noe av dette ;-)

Nå er jeg uvanlig lite interessert i innredning og slikt, da...

Jeg er heller ikke så veldig interessert. Oppussing av soverom kommer laaangt nede på listen over hva jeg vil bruke fritiden på...

Skrevet

Bak hode-enden på senga tror jeg. Har også tenkt å male soverommet vårt i creme eller kaffe latte, vi skal ha matchende tapet bak hode-enden på senga vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...