Gå til innhold

to dataproblemer

Gjest An error has occurred

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.Når jeg skal svare på en spørreundersøkelse jeg har mottat på mail kommer bare det opp en feilmelding:

"An error has occurred.

Please enable cookies in your browser and try again."

2. Jeg mottar reklame på mail(hotmail-konto) som jeg skal klikke på og får så poeng på en brukerkonto. Problemet er at i det siste får jeg ikke åpnet noen linker jeg mottar på denne hotmail-kontoen. Det skjer ingenting. Hva kan problemet være?

Pop-up blokkeringen står på middels i webbroseren, som btw er internet explorer.

Jeg mottar også nyhetsbrev(med linker) og ikke engang disse fungerer. Det har vært sånn ei stund nå. Hva kan jeg gjøre for å fikse det?

Skrevet

1. I Internet Explorer, velg Verktøy->Alternativer for Internett, klikk Personvern-fanen og sjekk at cookies (informasjonskapsler) ikke er deaktivert.

2. Se om det helper å hold nede CTRL-tasten når du klikker linken.

Skrevet

1. I Internet Explorer, velg Verktøy->Alternativer for Internett, klikk Personvern-fanen og sjekk at cookies (informasjonskapsler) ikke er deaktivert.

2. Se om det helper å hold nede CTRL-tasten når du klikker linken.

1. Jeg har gjort det slik at den godtar alle informasjonskapslene. Fungerer fremdeles ikke.

2.Prøvd det, det hjelper ikke.

Skrevet

1. Jeg har gjort det slik at den godtar alle informasjonskapslene. Fungerer fremdeles ikke.

2.Prøvd det, det hjelper ikke.

Da vet jeg ikke;(

Prøv med Firefox.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...