Gå til innhold

Hvor lenge skal en svineindrefilet steke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel det det heter på norsk... Sånn en lang, mager en.

Skrevet

Jeg syns det stod svindlerfilet. ;)

Jeg har betalt for den, med moms og det hele. :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fra gilde.no:

Tilberedning:

Ca. 110 gram per porsjon. Legg ferdig krydret filet i en varm stekepanne med olje/smør. Fileten rundstekes i 4-8 minutter ved middels varme. Legg på lokk og etterstek kjøttet på svak varme i ca. 3 minutter. La kjøttet hvile i ca. 5 minutter før servering. Som medaljong: Fileten deles i to, krydres og stekes i ca. 2 minutter på hver side.

Skrevet

Fra gilde.no:

Tilberedning:

Ca. 110 gram per porsjon. Legg ferdig krydret filet i en varm stekepanne med olje/smør. Fileten rundstekes i 4-8 minutter ved middels varme. Legg på lokk og etterstek kjøttet på svak varme i ca. 3 minutter. La kjøttet hvile i ca. 5 minutter før servering. Som medaljong: Fileten deles i to, krydres og stekes i ca. 2 minutter på hver side.

Takk, men den står i stekeovnen (jeg har ikke lokk til stekepanna). :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...