Gå til innhold

JEG har øyekatarr?!

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Hva er dette a? Jeg går jo ikke i barnehage og gnir meg inntil øyekatarrunger?

Dritt ass...

Første dag på skolen i morgen, lekkert rødt og verkende øye.

Og for dere som lurer, øyekatarr er skikkelig vondt og ubehagelig, klør og svir hele tiden, men kloramfenikol-dråper er godt og avkjølende, funker best når de har stått i kjøleskapet.

I tilfelle dere lurer på hvordan ungene har det ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250316-jeg-har-%C3%B8yekatarr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161114145' post='3345464]

Skolen??

BI :)

Jeg trenger å formalisere kompetansen min, så i morgen er første dag på Bachelor of Management-studiet.

Og ikke si noe om at jeg ikke har tid til deg - det kommer til å gå SÅÅÅ fint! (det må det jo :) )

BI :)

Jeg trenger å formalisere kompetansen min, så i morgen er første dag på Bachelor of Management-studiet.

Og ikke si noe om at jeg ikke har tid til deg - det kommer til å gå SÅÅÅ fint! (det må det jo :) )

Buhuu..du har ikke tid til meg! *Glise*

Du er faen meg ikke god! :P

Annonse

Gjest Persille

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161114287' post='3345477]

Buhuu..du har ikke tid til meg! *Glise*

Du er faen meg ikke god! :P

I know...

Noe må jeg jo gjøre nå som jeg er singel ;)

Forresten - dusteeksen uten penger har råd til å ta med ny dame til Roma, jeg er ikke bitter for det, eller for at jeg har betalt de siste tre feriene av samme grunn.

I know...

Noe må jeg jo gjøre nå som jeg er singel ;)

Forresten - dusteeksen uten penger har råd til å ta med ny dame til Roma, jeg er ikke bitter for det, eller for at jeg har betalt de siste tre feriene av samme grunn.

Seriøst?

Du skulle ha krevd penger tilbake..

Gjest Persille

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161116232' post='3345527]

Seriøst?

Du skulle ha krevd penger tilbake..

Jeg vet.

Men jeg har regnskapet hans lagret på min pc - og jeg trenger jo ikke gi ham det gratis? Jeg har brukt kanskje 50 timer på å føre det for ham, og da burde jeg få 300 kroner timen for det synes jeg.

Muhahaha!

Annonse

Jeg vet.

Men jeg har regnskapet hans lagret på min pc - og jeg trenger jo ikke gi ham det gratis? Jeg har brukt kanskje 50 timer på å føre det for ham, og da burde jeg få 300 kroner timen for det synes jeg.

Muhahaha!

Det synes jeg er en veldig god ide!!! :D

Gjest Persille

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161119456' post='3345683]

Det synes jeg er en veldig god ide!!! :D

For om det er så lett og ikke verdt å betale for - så kan han jo gjøre det selv?

Og i så fall er han hvertfall teit, men det har vi forsåvidt fått stadfestet tidligere....

For om det er så lett og ikke verdt å betale for - så kan han jo gjøre det selv?

Og i så fall er han hvertfall teit, men det har vi forsåvidt fått stadfestet tidligere....

Du har uansett brukte mye tid på dette. Jeg synes ikke det er urimelig å ta penger for det ;)

Jeg fikk øyekatarr i fjor vår, trodde jeg iallefall.

Det ble rødt og betent i løpet av noen få timer en kveld. Og hos fastlegen fikk jeg salve, som ikke hjalp, fikk en annen salve, hjalp heller ikke, og ble da henvist til øyelege. Fikk akkutt time, og fikk vite at jeg hadde virus på hornhinnen.

Festlig...

Så ut som drakula i 2 mnd! Hovent, rødt, og alle trodde jeg hadde kraftig allergi. Men det verste var at synet ble verre, klarte ikke se alt klart lengre, som f.eks. prislapp på klær og navneskilt på kontordører etc. Måtte HELT inntil døren, eller bøye meg helt ned til prislappen før jeg så hva som stod der. Ekkelt!

Men det gikk over til slutt heldigvis, og synet er blitt helt bra igjen :)

Ikke meningen å skremme deg, altså, sikkert bare ufarlig øyekatarr du har :) Lykke til på skolen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...