Gå til innhold

Nei, nå!

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er bra du kan bidra til at vi DOL'ere kan våkne med en latter på morgenen :)

Ja, I aim to please! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oh, huttetu! Moren min hadde garantert havna på galehus om noe slikt hadde skjedd med henne :-/

*ler*

Hihi, bra det var meg, da. Jeg er jo såpass gal fra før at det ikke har så mye å si fra eller til. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Blir alltid leven med to mus i huset:-)

Det går ikke det! Blir bare krangling. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

IK! Skal si du har mange musehistorier for tiden!

Ja, jeg håper egentlig det blir litt roligere framover. De forsvinner vel når snøen kommer, håper jeg... :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, nå fikk jeg meg en skikkelig god latter på morgenkvisten!

Snakk om museæksjn!

Hihi, bra du fikk le litt. Jeg liker vanligvis litt annen type "museaction" litt bedre... ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Wæææ, uææææ....

Så så, det går bra med meg. ;)

Gjest Indiego
Skrevet

Hehe, jeg er så tøff, jeg! :)

Men jeg har jaget redd liten mus en gang, da kattene dro inn levende bytte her også.

Det gikk att og fra i turbofart, med meg og katta etter.

Jeg reddet musa ved å fange henne i en plastbeholder og slippe henne ut, så bittelitt tøff er jeg også.

Men å ha den kravlende mot eget utstyr hadde jeg ikke takla, derfor er du et hakk tøffere enn meg ja! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men jeg har jaget redd liten mus en gang, da kattene dro inn levende bytte her også.

Det gikk att og fra i turbofart, med meg og katta etter.

Jeg reddet musa ved å fange henne i en plastbeholder og slippe henne ut, så bittelitt tøff er jeg også.

Men å ha den kravlende mot eget utstyr hadde jeg ikke takla, derfor er du et hakk tøffere enn meg ja! :)

Jeg merket jo ikke at den hadde klatret opp der engang! *lol*

Håper den kom seg unna, kattene har mye bedre av å spise tørrfor. ;)

Skrevet

Hihi, bra det var meg, da. Jeg er jo såpass gal fra før at det ikke har så mye å si fra eller til. ;)

Godt å høre at du ikke daua iallefall ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Godt å høre at du ikke daua iallefall ;-)

Neida, tar det med knusende ro. :)

Skrevet

*herregud, jeg får fnatt av denne lesinga*

Grøss og gru!!!! :(

Gjest Princess Peach
Skrevet

*herregud, jeg får fnatt av denne lesinga*

Grøss og gru!!!! :(

Så så, det gikk da bra. :)

Skrevet

Hihi, bra du fikk le litt. Jeg liker vanligvis litt annen type "museaction" litt bedre... ;)

Vel, det har jeg ingen vanskeligheter med å skrive under på! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...