Gå til innhold

2 åring alene i bursdag ?

Anbefalte innlegg

Hvis 2 åringen selv vil være alene i bursdag uten mamma/pappa skal jo ikke det være noe problem. Vil han ikke at du skal gå, så kan du vel bare være der. Du kan jo si det til de som inviterer at du ikke helt vet om det går og kanskje du må være der. Min 3 åring vil IKKE være alene i barnebursdag, så jeg blir med... Hjelper da til med serveringen etc.

Fortsetter under...

Hvis jeg inviterte, hadde jeg forventet at en forelder ble igjen i bursdagen. Kanskje jeg hadde skrevet "ta gjerne med mamma eller pappa" eller noe sånt på invitasjonen. Jeg hadde nok stusset om noen leverte en "fremmed" 2-åring alene i bursdag.

Om du ikke kan følge, ville jeg takket nei til selskapet. Hadde nok ikke tatt bryderiet med å ordne barnevakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...