Gå til innhold

Bok om å stenge noen ute fra leken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en slik til ungene en gang, det var om noen bamser som holdt en utenfor. Han som ble utestengt het Harry tror jeg. Tilslutt gikk det bra såklart, og alle fant ut at de hadde det morsommere når de lekte sammen....Men jeg husker dessverre ikke hva den het...Kanskje noen

Ikke en bildebok, men en lydbok.

Et musikkeventyr som heter Tubaen Tobby.

I historien er de andre instrumentene i orkesteret ekle med tubaen Tobby fordi han bare spiller ompa ompa.

Men det går selvfølgelig bra til slutt.

Fin musikk også.

Jeg tror det er en utgave hvor Eli Rygg leser.

Jeg kommer i farta på en bok:

"De engelske rosene" av ingen ringere enn Madonna. Dette er en veldig rosa bok, passer best for jenter i 6-10 års alder. Det er mye bilder og lite tekst, så den går nok under kategorien billedbøker.

Jeg synes ikke Madonnas barnebøker er så veldig gode, men dette er den jeg liker best.

Gjest Underskrift

Albert Åberg.... en av di bøkene handler om at di to store fetterne til Albert Åberg hele tiden stenger ute "lille Albert Åberg".

Anbefales!

Husker ikke helt tittelen, men kanskje noe sånn som. "du er forliten Albert Åberg" Men jeg er jammen ikke sikker.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...