Gå til innhold

Sko el.l. til lita jente, utendørs

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg ha på beina til ei jente på rundt 14 mnd når hun leker ute? Går ikke noe særlig ennå, så jeg har tenkt å vente med sko.

Til broren brukte jeg nylon-"poser" på beina, de hørte til vinterdressen hans. Vet noen om det finnes noe lignende til regntøy?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/250549-sko-ell-til-lita-jente-utend%C3%B8rs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke lenge før hun går så jeg ville hatt på sko nå. Hun har vel begynt å reise seg og det blir fort kaldt på små føtter om det ikke er noe som isolerer skikkelig mot bakken - i tillegg til at det må være ekkelt å trå på stein og grus.

Annonse

Hvorfor vente med sko? Det må da være det mest praktiske?

I følge de ansatte i vår bhg er det fort gjort å miste skoene (eller at barnet drar dem av) så lenge barnet krabber rundt.

Men dette er bare "hear say evidence" - selv hadde vi en som gikk på beina og hadde sko på.

Gjest cherroxer

Takk for gode tips, alle sammen!

Du takker for svar :) så ikke tråden din før nå jeg.

Vi kjøpte cherroxer vi, bitte bitte små var de, de hadde hun den første vinteren i barnehage, de var så lite ute at om det var kaldt i lufta var hun aldri kald på beina.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...