Gjest MISN Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vil gjerne ha tips fra dere om hvilken frukt jeg kan gi til min 7 mnd gutt. Han får idag banan som han liker veldig gott og de puréburkene vi får kjøpt på butikken. Men, hvilke andre frukter passer godt til babyer? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg pleide å raspe pære, da blir den til sånn fin mos, ikke strimler. Avokado. Et av dagens måltider da lillegutt var i den alderen var mykt brød bløtt opp i morsmelk eller mm-erstatning, blandet med moset avokado eller raspet pære. Eller banan. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Moset pære, moset eple (du kan skrape av med skje), kiwi, mango, papaya, avocado (grønnsak, men godt og sunt). 0 Siter
puppola Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Du kan mose det meste men ville vært forsiktig med jordbær, kiwi og ellers sitrusfrukt pga allergi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.