Gå til innhold

jeg er syk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kjeder meg.. kjæresten min er på besøk hos mora si en time unna og kommer ikke hjem før lørdag.. noen forslag til hva jeg kan finne på? planene i utgangspunktet var å bruke idag og imårra til trening, men det funker dårlig når jeg har feber, vondt i halsen og holder på å besvime..

ser ut til at jeg kommer til å tilbringe store deler av dagen her inne på DOL.

tips til å bli fort frisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis yoghurt som er bakterie og virus dempende, godt med vann å drikke. Ullsokker!! En cognac og ei god dyne kan også være bra :)

God bedring

Skrevet

Hvis du kjeder deg, er du allerede på bedringens vei. Er man skikkelig syk, vil man bare ligge strak og sove.

Lese, se på TV, høre på radio?

Gjest Honningbia
Skrevet

Ta en skje honning (virker mot halsinfeksjon) 2-3 g daglig mot vond hals. Ikke ta febernedsettende uten at feberen er svært høy, da feberen gjør deg fortere frisk. (Unødvendig bruk av febernedsettende gjør at det tar lengre tid å bli frisk), ikke frys, ta det med ro ( kraftige anstrengelser som trening er heller ikke heldig, m tanke på å bli frisk fortest mulig), stell pent med deg selv, kos deg med noe godt og hvil. Se en god film, kos deg med en god bok. *Godbedring-klem*

Skrevet

Hvis du kjeder deg, er du allerede på bedringens vei. Er man skikkelig syk, vil man bare ligge strak og sove.

Lese, se på TV, høre på radio?

takk for svar :)

sov 15 timer i natt, så jeg skal ikke sove.. =P har lånt ei pondusbok av typen som jeg kanskje skal lese litt i etterpå :) takk for gode forslag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...