Gå til innhold

Goretec ??? bukse til 3åring!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Underskrift

Reimatec bukse, da? Gore-tex plagg finnes i sportsbutikker, og barneutstyrsbutikker.

Skogstad kan ha fine bukser, Ticket to heaven, Lego.

De hadde ingen i strl. hans i det hele tatt....

Vært 3 steder, derfor jeg spurte:o)

Sportsbutikken har jeg ikke vært i.

Iler ditt imorgen.

Tusen takk for tipset.

MVH

Annonse

Reima har overtrekksbukser også. I hvertfall i str. 6 og 8 år. Prisen jeg så var 549,- for buksa.

Helly Hansen har også et sett med Helly Tec. Alså både jakke og bukse. Rosa til jente og blått eller svart til gutt. Prisen her var 1000,-.

Har nemlig akkurat vært på jakt etter dette selv.

Har ikke kjøpt noe enda, men tror det blir Helly Hansen sitt. Alle i familien har Helly Tec jakker som vi er svært fornøyde med.

Reima har overtrekksbukser også. I hvertfall i str. 6 og 8 år. Prisen jeg så var 549,- for buksa.

Helly Hansen har også et sett med Helly Tec. Alså både jakke og bukse. Rosa til jente og blått eller svart til gutt. Prisen her var 1000,-.

Har nemlig akkurat vært på jakt etter dette selv.

Har ikke kjøpt noe enda, men tror det blir Helly Hansen sitt. Alle i familien har Helly Tec jakker som vi er svært fornøyde med.

Det jeg snakker om her er tynne overtrekksbukser. Ikke vinterbukser.

Men så at Helly Hansen også har vinterbukser. Tror prisen var 999,-.

Gjest Underskrift

Jeg ville heller satset på hel dress enn bukse og jakke til en treåring, men nå var det jo ikke det du spurte om :o).

Nei, det var det vel strengt tatt ikke. Men det spiller ingen rolle :o)

Vi har fulldress også, to til og med, Han er barnehagebarn så det kommer godt med litt skift:o))

Men akuratt nå i en overgang liker jeg og ha todelt som er vanntett og puster, og ikke bare dette klamme regntøyet. Sikkert fordi han har endel eksem, og da blir det litt mer når han blir klam, og det er lettere og regulere i todelt syns jeg.

Når det er kalt, sverger jeg til heldress, særlig pga at man ikke får inn sne, så lett.

Uansett når vi går på ski, foretrekker jeg tynnere en di dressene jeg har. I fjor brukte jeg mye en todelt vanntett sak fra polarn og pyret.

Så jeg er nok litt ole brum ja takk begge deler,

Ha en flott kveld:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...