Gå til innhold

Ullstillong til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

i str 68 eller 74 - altså uten fot - finner jeg det noe sted?

Hittil har jeg bare sett strømpiser. Og jeg vil ikke ha sånn med bomull innerst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner det i alle fall her: www.ull-rik.no

Og sikkert også på sparkjøp og Obs? dvs Tom og Trine og Janus merkene

Skrevet

Du finner det i alle fall her: www.ull-rik.no

Og sikkert også på sparkjøp og Obs? dvs Tom og Trine og Janus merkene

Janus starter vel på 80?

Skrevet

Cubus har!

Og www.nostebarn.no

Nøstebarn har da bare fra 92? De har jeg sjekket, nemlig. Kjøpte body der på tirsdag, men stillongs var det verre med.

Skrevet

Det er en grunn til at du ikke får tak i det! *muahaha*

Hilsen ullhater-flyfly

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg fikk noen Joha ull longser uten fot til mine babyer. Nå er jo det hundre år siden, men det er verdt å sjekkke ut kanskje?

Skrevet

Det er en grunn til at du ikke får tak i det! *muahaha*

Hilsen ullhater-flyfly

*dytter flfly ut av dol*

Skrevet

*knegg*

*minner flyfly på hvem som måtte kapitulere i fjor*

Skrevet

*minner flyfly på hvem som måtte kapitulere i fjor*

Øh...faen.

Har du forresten mye å strikke på for tida, eller har du lyst til å tjene et par ammiser igjen...? ;)

Skrevet

Øh...faen.

Har du forresten mye å strikke på for tida, eller har du lyst til å tjene et par ammiser igjen...? ;)

Pfff... Jeg som har lovet carma at det bare er å sette opp en prioritert liste :-)

Skrevet

Pfff... Jeg som har lovet carma at det bare er å sette opp en prioritert liste :-)

Du har mail! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

De har ved det både på H&M og på Cubus? Det hadde de i hvertfall i "min spedbarnstid", som ikke er så altfor lenge siden.

Skrevet

Btw, nøstebarn har stillongser til babyer. ull/silke blanding.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...