Gå til innhold

Nå er tomta kjøpt!

Anbefalte innlegg

Gjest kan jo drømme litt

For noen dager siden var det noen her inne som hadde funnet en tomt ved Oslo (?), den kostet 1,5 mill og det mente de var billig! Tomtene kom visstnok opp i både det dobbelte og tredobbelte der...

Skjønner ikke at folk har råd til å bygge selv med slike priser jeg.

Jeg skjønner heller ikke det.

Jeg bor et stykke unna Oslo (ca 18 mil), hyttemarkedet her har tatt seg veldig opp de siste årene .... du skal se DE "HYTTENE" .... jeg kan jo bare drømme om et sånt HUS jeg .....

Hvor tar de pengene fra .... ?

Kollegaen min her sjekka ligninga til sin svoger, bor i nærheten av Oslo, formue på 23 mill., inntekt på 1,5 mill .... gutten er såvidt passert 30 ...... fatter ikke hvordan det kan gå an .....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...