Gjest lurelurelure Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Har disse longsene hele bein, eller er de åpne, slik at de må bruke sokker i tillegg? 0 Siter
Linnea78 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 De i ull har hele bein, men de heter vel stømpebukse.... 0 Siter
Gjest lurelurelure Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 De i ull har hele bein, men de heter vel stømpebukse.... Nei, dette er ull-longs fra tom og trine. Men de er avbildet med sko, så jeg ser ikke om det er "strømpebukse"/ altså hele bein? 0 Siter
annegunn Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Longsene har ikke føtter, nei. Strømpebuksene har føtter. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Longs er uten bein, strømpebukse er med. Men de har jo både longs og strømpebukse på Sparkjøp. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Vi kjøpte disse ulllongsene både ifjor og nå i år. Igår kom de i posten og de er uten bein. Man kan også kjøpe tilsvarende med bein (strømpebukser). Mine jenter har lett for å irritere seg over at ullstrømpebuksene "klumper" seg under sokkene, så de foretrekker longs. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Når lognsene har "hele bein", så heter det vel strømpebukser? 0 Siter
puttelull Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 De vi har, er uten "sokker"; Ungene har ullfrotte sokker som de bruker sammen med longsen. Vi kjøpte forøvrig det første settet til storebror (7 år) og mellom-mor har brukt det, og nå bruker misnten på litt over 2 år det.Så det er ganske sterkt! Vi er kjempefornøyd, iallefall!;-) 0 Siter
puttelull Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Nei, dette er ull-longs fra tom og trine. Men de er avbildet med sko, så jeg ser ikke om det er "strømpebukse"/ altså hele bein? Hvis noe heter longs, er det uten bein. Heter det strømpebukse (altså bukse med strømpe) er det med bein. 0 Siter
Linnea78 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Nei, dette er ull-longs fra tom og trine. Men de er avbildet med sko, så jeg ser ikke om det er "strømpebukse"/ altså hele bein? Sjekka i Spar-Kjøp katalogen, og hvis du tenker på de samme ull longsene som meg er de også avbildet uten føtter. De begynner på str 2 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.