Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Kan ikke noe for det, men jeg er drittlei hele dama. Tom Erik Nilsen derimot :-) Mmmm, hadde feid over han for å si det sånn. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Æsj han er jo kvalm. Ikke mye mann der i gården 0 Siter
Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Æsj han er jo kvalm. Ikke mye mann der i gården Helt greit det, kan ha han sittende på nattbordet mitt :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Helt greit det, kan ha han sittende på nattbordet mitt :-) Lol 0 Siter
hidi Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Såfremt du ikke tenner på damer var vel Tom et naturlig valg. Eller? *lol* 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Skulle faktisk akkurat til å skrive inn et innlegg om henne. Sitter og ser på Skal Vi Danse - det er liksom...når det er de andre som skal ha oppmerksomheten (hvis de f.eks. intervjues etter de har danset), så klarer hun å stjele oppmerksomheten likevel - ved å gjøre grimaser, flørte/tulle med dansepartneren, osv, osv. Hun MÅ liksom ha oppmerksomheten. 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kjenner henne, og hun er minst like motbydelig i virkeligheten. 0 Siter
Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kjenner henne, og hun er minst like motbydelig i virkeligheten. Kan tenke meg hun er motbydelig i virkeligheten også. 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg kjenner henne, og hun er minst like motbydelig i virkeligheten. Hun var ikke så gjennomført teit i begynnelsen, men nå..... Hvordan kjenner du henne? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Liker ikke henne, nei. Men, mmm, så deilig Kristian Ødegård er da. 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Liker ikke henne, nei. Men, mmm, så deilig Kristian Ødegård er da. Han er yum-yum! 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hun var ikke så gjennomført teit i begynnelsen, men nå..... Hvordan kjenner du henne? Jeg er fra et lite sted ikke så langt unna, og har mange felles venner fra vgs osv. I begynnelsen lurte jeg på om jeg bare hata henne fordi hun er så liketil og pen og vinnende, men jeg har funnet ut at det er fordi hun bare er meg-meg-meg. Hun kan ikke leve uten oppmerksomhet i mer enn et minutt. Og en gang hun skulle ut med venninnene sa hun "Skal vi dra på karaokebar? Ånei, det er jo bare jeg som kan å synge her..." Sånne ting. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Han er yum-yum! Ja, en skikkelig godbit han der. Og flink til å danse også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er fra et lite sted ikke så langt unna, og har mange felles venner fra vgs osv. I begynnelsen lurte jeg på om jeg bare hata henne fordi hun er så liketil og pen og vinnende, men jeg har funnet ut at det er fordi hun bare er meg-meg-meg. Hun kan ikke leve uten oppmerksomhet i mer enn et minutt. Og en gang hun skulle ut med venninnene sa hun "Skal vi dra på karaokebar? Ånei, det er jo bare jeg som kan å synge her..." Sånne ting. Å hallo... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er fra et lite sted ikke så langt unna, og har mange felles venner fra vgs osv. I begynnelsen lurte jeg på om jeg bare hata henne fordi hun er så liketil og pen og vinnende, men jeg har funnet ut at det er fordi hun bare er meg-meg-meg. Hun kan ikke leve uten oppmerksomhet i mer enn et minutt. Og en gang hun skulle ut med venninnene sa hun "Skal vi dra på karaokebar? Ånei, det er jo bare jeg som kan å synge her..." Sånne ting. Najs. Søt hun der altså.. 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1161371277' post='3350146] Najs. Søt hun der altså.. Sympatisk og omtenksom, synes jeg er dekkende. 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Å hallo... For ikke å snakke om den søte gesten hun gjør med tunga. Bare _så_ sjarmis ass! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 For ikke å snakke om den søte gesten hun gjør med tunga. Bare _så_ sjarmis ass! Ja, det er skikkelig deiiiiiilig å se på! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Erik? er det han som ser ut som et egg med rare grimaser? han der som ligner på han tjukke i dizzy tunes? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Sympatisk og omtenksom, synes jeg er dekkende. Akkurat.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.