Gjest mij Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Erik? er det han som ser ut som et egg med rare grimaser? han der som ligner på han tjukke i dizzy tunes? Eh... hehe, prøv Eirik. Newth. :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Enig. Og jeg følger ikke med på de dansegreiene engang!! 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Det motsatte sier vel mennene, tenker jeg. Har ikke noen mening om Tone, jeg. Hun er ikke så viktig at jeg bryr meg. 0 Siter
Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Sympatisk og omtenksom, synes jeg er dekkende. Herregud så du hvordan hun var da de leste opp resultatene? Jeg blir flau jeg.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 ..det bandet de har i studio - herregud for ei kråke som synger der da! Svitsjet innom i kveld da de prøvde seg på Hips don't lie, og det var bare ubeskrivelig jævlig. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 ..det bandet de har i studio - herregud for ei kråke som synger der da! Svitsjet innom i kveld da de prøvde seg på Hips don't lie, og det var bare ubeskrivelig jævlig. Ikke akkurat noe sovemusikk :S 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 "Hun hadde ingen problem med å innrømme at klær og dans var et publikumsfrieri. I en sekvens av dansen brukte partner Nilsen rumpen hennes som en slags sambatromme. Tone fortalte til programlederne at det var hun selv som hadde koreografert den delen av dansen." 0 Siter
NeaNoor Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 ..det bandet de har i studio - herregud for ei kråke som synger der da! Svitsjet innom i kveld da de prøvde seg på Hips don't lie, og det var bare ubeskrivelig jævlig. Ja, herregud. Den hylinga til hun syngedama gjør meg smårar. 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 ..det bandet de har i studio - herregud for ei kråke som synger der da! Svitsjet innom i kveld da de prøvde seg på Hips don't lie, og det var bare ubeskrivelig jævlig. JAA, hun er dårlig! 0 Siter
EllaJo Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 ..det bandet de har i studio - herregud for ei kråke som synger der da! Svitsjet innom i kveld da de prøvde seg på Hips don't lie, og det var bare ubeskrivelig jævlig. Bare såååå enig! 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Herregud så du hvordan hun var da de leste opp resultatene? Jeg blir flau jeg.. Trodde jeg skulle daue. Og så så jeg de hadde herma etter so you think you can dance, med den bongatrommerumpegreia. 0 Siter
Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Trodde jeg skulle daue. Og så så jeg de hadde herma etter so you think you can dance, med den bongatrommerumpegreia. Seriøst talt, er det mulig å være på dum? 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Herregud så du hvordan hun var da de leste opp resultatene? Jeg blir flau jeg.. Det fikk jeg ikke med meg. Hva var det hun gjorde? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Seriøst talt, er det mulig å være på dum? Ja, hu der er skikkelig på dum! *hihi* Kunne ikke dy meg ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er fra et lite sted ikke så langt unna, og har mange felles venner fra vgs osv. I begynnelsen lurte jeg på om jeg bare hata henne fordi hun er så liketil og pen og vinnende, men jeg har funnet ut at det er fordi hun bare er meg-meg-meg. Hun kan ikke leve uten oppmerksomhet i mer enn et minutt. Og en gang hun skulle ut med venninnene sa hun "Skal vi dra på karaokebar? Ånei, det er jo bare jeg som kan å synge her..." Sånne ting. Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig altså... For jeg bor ikke så langt unna. *lure fælt på hvor DarkPink kommer fra* 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig altså... For jeg bor ikke så langt unna. *lure fælt på hvor DarkPink kommer fra* Ikke lure! Nok om dette! 0 Siter
cecily Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hun kommer i samme kategori som Marion Ravn - og det sier ikke rent lite. 0 Siter
DarkPink Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hun kommer i samme kategori som Marion Ravn - og det sier ikke rent lite. Jeg synes Marion Ravn har skjerpa seg mye. Liker henne nesten nå, når jeg har fått tordagsklubben på avstand. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Ikke lure! Nok om dette! Men altså, jeg har innbilt meg at de ikke finnes dolere som kommer i fra der hvor jeg er. ;o) Jeg vet også hvem hun er. Men holder jeg jo på og daue av nyskjerrighet om jeg kanskje har sett deg også ;o) Aha, kanskje du er naboen ;P 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Eh... hehe, prøv Eirik. Newth. :-) Eirik var det kanskje han er et egg, men et koslig egg såklart da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.