Gå til innhold

Tone Damli Aaberge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erik? er det han som ser ut som et egg med rare grimaser? han der som ligner på han tjukke i dizzy tunes?

Eh... hehe, prøv Eirik. Newth. :-)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

13

• Moraki

5

• Angelica :o)

3

• candyqueen_83

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig. Og jeg følger ikke med på de dansegreiene engang!!

Clue1365380406
Skrevet

Det motsatte sier vel mennene, tenker jeg.

Har ikke noen mening om Tone, jeg. Hun er ikke så viktig at jeg bryr meg.

Skrevet

Sympatisk og omtenksom, synes jeg er dekkende.

Herregud så du hvordan hun var da de leste opp resultatene? Jeg blir flau jeg..

Skrevet

..det bandet de har i studio - herregud for ei kråke som synger der da! Svitsjet innom i kveld da de prøvde seg på Hips don't lie, og det var bare ubeskrivelig jævlig.

Skrevet

..det bandet de har i studio - herregud for ei kråke som synger der da! Svitsjet innom i kveld da de prøvde seg på Hips don't lie, og det var bare ubeskrivelig jævlig.

Ikke akkurat noe sovemusikk :S

Gjest Vinteren
Skrevet

"Hun hadde ingen problem med å innrømme at klær og dans var et publikumsfrieri. I en sekvens av dansen brukte partner Nilsen rumpen hennes som en slags sambatromme. Tone fortalte til programlederne at det var hun selv som hadde koreografert den delen av dansen."

Skrevet

Ja, herregud. Den hylinga til hun syngedama gjør meg smårar.

Skrevet

JAA, hun er dårlig!

Skrevet

Bare såååå enig!

Skrevet

Trodde jeg skulle daue. Og så så jeg de hadde herma etter so you think you can dance, med den bongatrommerumpegreia.

Skrevet

Trodde jeg skulle daue. Og så så jeg de hadde herma etter so you think you can dance, med den bongatrommerumpegreia.

Seriøst talt, er det mulig å være på dum?

Gjest Vinteren
Skrevet

Det fikk jeg ikke med meg. Hva var det hun gjorde?

Skrevet

Seriøst talt, er det mulig å være på dum?

Ja, hu der er skikkelig på dum! *hihi* Kunne ikke dy meg ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er fra et lite sted ikke så langt unna, og har mange felles venner fra vgs osv.

I begynnelsen lurte jeg på om jeg bare hata henne fordi hun er så liketil og pen og vinnende, men jeg har funnet ut at det er fordi hun bare er meg-meg-meg. Hun kan ikke leve uten oppmerksomhet i mer enn et minutt.

Og en gang hun skulle ut med venninnene sa hun "Skal vi dra på karaokebar? Ånei, det er jo bare jeg som kan å synge her..."

Sånne ting.

Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig altså...

For jeg bor ikke så langt unna. *lure fælt på hvor DarkPink kommer fra*

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nyskjerrig altså...

For jeg bor ikke så langt unna. *lure fælt på hvor DarkPink kommer fra*

Ikke lure! Nok om dette!

Skrevet

Hun kommer i samme kategori som Marion Ravn - og det sier ikke rent lite.

Skrevet

Hun kommer i samme kategori som Marion Ravn - og det sier ikke rent lite.

Jeg synes Marion Ravn har skjerpa seg mye. Liker henne nesten nå, når jeg har fått tordagsklubben på avstand.

Gjest Shira12
Skrevet

Ikke lure! Nok om dette!

Men altså, jeg har innbilt meg at de ikke finnes dolere som kommer i fra der hvor jeg er. ;o)

Jeg vet også hvem hun er.

Men holder jeg jo på og daue av nyskjerrighet om jeg kanskje har sett deg også ;o)

Aha, kanskje du er naboen ;P

Skrevet

Eh... hehe, prøv Eirik. Newth. :-)

Eirik var det kanskje :) han er et egg, men et koslig egg såklart da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...