Gå til innhold

Tone Damli Aaberge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Marion Ravn har skjerpa seg mye. Liker henne nesten nå, når jeg har fått tordagsklubben på avstand.

Jeg har fortsatt gjesteopptredenen som programleder i Idol friskt i minne.

Skrikestemmen hennes har jeg heller dessverre ikke klart å fortrenge enda.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

13

• Moraki

5

• Angelica :o)

3

• candyqueen_83

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men altså, jeg har innbilt meg at de ikke finnes dolere som kommer i fra der hvor jeg er. ;o)

Jeg vet også hvem hun er.

Men holder jeg jo på og daue av nyskjerrighet om jeg kanskje har sett deg også ;o)

Aha, kanskje du er naboen ;P

Hehe, det er ikke så nære, men vi i den alderen kjenner liksom alle i den alderen rundtom. Skole og fester og alt sånn. Men nå er jeg glad jeg ikke fortalte mer i første innlegget, for det kan godt hende du har sett meg. Er litt F-kjendis i lokale kretser =p

Skrevet

Jeg har fortsatt gjesteopptredenen som programleder i Idol friskt i minne.

Skrikestemmen hennes har jeg heller dessverre ikke klart å fortrenge enda.

Det fikk jeg ikke med meg.

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe, det er ikke så nære, men vi i den alderen kjenner liksom alle i den alderen rundtom. Skole og fester og alt sånn. Men nå er jeg glad jeg ikke fortalte mer i første innlegget, for det kan godt hende du har sett meg. Er litt F-kjendis i lokale kretser =p

For nå ble jeg jo ikke mer nyskjerrig sant! En hel F-kjendis. :o)

Og i tillegg så om du er på hennes alder, så er du rundt om min alder.

*grubler fælt her*

Skrevet

For nå ble jeg jo ikke mer nyskjerrig sant! En hel F-kjendis. :o)

Og i tillegg så om du er på hennes alder, så er du rundt om min alder.

*grubler fælt her*

Hæ?? Jeg trodde du var voksen og husmor og trebarnsmor eller noe sånt jeg! Nei gud hjelpe meg, nå sier jeg ikke et knyst mer om meg selv. Får helt angst.

Gjest Shira12
Skrevet

Hæ?? Jeg trodde du var voksen og husmor og trebarnsmor eller noe sånt jeg! Nei gud hjelpe meg, nå sier jeg ikke et knyst mer om meg selv. Får helt angst.

He he, å nei du, ikke er jeg så voksen, og ikke er jeg trebarnsmamma heller.

Jeg er 24, og har en gutt, fikk han ganske tidlig skjønner du :o)

Og har vært med på både en og to fester ;o) Litt mindre nå såklart, men det hender jeg tar på meg støvletter og drar ut ;o)

Skrevet

He he, å nei du, ikke er jeg så voksen, og ikke er jeg trebarnsmamma heller.

Jeg er 24, og har en gutt, fikk han ganske tidlig skjønner du :o)

Og har vært med på både en og to fester ;o) Litt mindre nå såklart, men det hender jeg tar på meg støvletter og drar ut ;o)

Jeg får vel ikke spørre hvor du er fra?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg får vel ikke spørre hvor du er fra?

Jeg legger ikke det ut her på Dol.

Men jeg kommer fra en annen plass en hvor jeg bor, men har bodd her i mange år, oj, er over 8 år siden jeg begynte og være her når jeg tenker etter.

Men du kan sende meg en mail om du vil? Så sier jeg det om du sier det ;P

[email protected]

Skrevet

Jeg legger ikke det ut her på Dol.

Men jeg kommer fra en annen plass en hvor jeg bor, men har bodd her i mange år, oj, er over 8 år siden jeg begynte og være her når jeg tenker etter.

Men du kan sende meg en mail om du vil? Så sier jeg det om du sier det ;P

[email protected]

Må stupe i seng nå, men skal gjøre det senere når jeg har fått sjekka om doladressa fortsatt virker og sånn.. =)

Natta!b

Gjest Shira12
Skrevet

Må stupe i seng nå, men skal gjøre det senere når jeg har fått sjekka om doladressa fortsatt virker og sånn.. =)

Natta!b

Nattinatt :o)

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg jenta,men jeg synes hun er søt jeg.Bruker mye humor og flørt når hun prater og for meg ser hun ut som en jente med glimt i øyet.

For noen kan det kanskje bli for mye-men vi er ingen som er like:-)

Skrevet

Jeg synes Marion Ravn har skjerpa seg mye. Liker henne nesten nå, når jeg har fått tordagsklubben på avstand.

Nemlig! Jeg var "sjokkert" lenge, jeg også, etter å ha sett henne der. Hun hadde virkelig ingenting å bidra med, syntes nesten synd på henne.

Skrevet

..det bandet de har i studio - herregud for ei kråke som synger der da! Svitsjet innom i kveld da de prøvde seg på Hips don't lie, og det var bare ubeskrivelig jævlig.

Akkurat det jeg har tenkt. Noen som vet hvem hun er?

Gjest antijanteloven
Skrevet

Litt sent ute, men skriver mitt synspunkt lell..

Synes Tone er ei fin jente, og som jente selv kan jeg tørr å si at hu var sexy i gårsdagens episode av skal vi danse.

De fleste "kjendiser" liker nok å få oppmerksomhet rundt seg selv, derfor de er kjendiser vil jeg tro. Tviler på noen skulle komme å ringe på døra til stille beskjedne meg å gi meg en sjanse til å være med på å gi ut plate, eller tilby meg hovedrollen i en film.

Skrevet

Litt sent ute, men skriver mitt synspunkt lell..

Synes Tone er ei fin jente, og som jente selv kan jeg tørr å si at hu var sexy i gårsdagens episode av skal vi danse.

De fleste "kjendiser" liker nok å få oppmerksomhet rundt seg selv, derfor de er kjendiser vil jeg tro. Tviler på noen skulle komme å ringe på døra til stille beskjedne meg å gi meg en sjanse til å være med på å gi ut plate, eller tilby meg hovedrollen i en film.

Ja, dama ser helt nydelig ut. Men vet å utnytte det

Skrevet

Liker ikke henne, nei.

Men, mmm, så deilig Kristian Ødegård er da. ;)

Han er flink til å danse.

Og det er vel han som bruker å imitere Roald Øyens påskenøtter?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Han er flink til å danse.

Og det er vel han som bruker å imitere Roald Øyens påskenøtter?

Jepp, det er han som har TV2-nøttene sammen med Espen Eckbo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...